Door HG ben ik een soort van aan bed en bank gekluisterd. Op tv is niks aan en om echt een serie of film te kijken kan ik echt mijn aandacht niet erbij houden. Ik zit dus ter afleiding maar een beetje op mijn mobiel en check constant deze pagina's hier, social media of speel een spelletje. Dingen die ik gewoon af en toe weer weg kan leggen als ik het zat ben en weer op kan pakken als het gaat. Weten jullie nog leuke spelletjes voor op je telefoon? Wat spelen jullie of wat is jullie verslaving? Hoeft echt geen intelligent hoogstandje te zijn (liever niet zelfs haha) Edit: en heb je er een kleine beschrijving bij wat het is?
Sollitaire Mario Run FarmVille; Tropic Escape Rummikub Homescapes Dit staat standaard op mijn telefoon. Zo ben ik er een tijdje mee bezig en zo kijk ik er weken niet naar om.
Rummikub vind ik leuk. Maar welke spelen jullie dan? Ik had er 1 op mijn telefoon, maar die vond ik weinig uitdagend..
Klinkt niet fijn dat je niet meer kan doen dan bankhangen. Sterkte! Ik speel Gardenscapes.....erg verslavend. Dus je bent gewaarschuwd.
Nog steeds Candy Crush. En dan heb ik hem op me telefoon en iPad staan zodat ik dubbel levens heb hoe bedoel je verslaafd
Shuffle Cats dat is rummy met kaarten. Pyramid solitaire saga, solitair kaartspel Blossom saga, niet echt uit te leggen.