Hallo , Ik moet dit even van me afschrijven. Mijn tweede is pas 1 geworden,eigenlijk had ik nu heel graag zwanger willen zijn . Maar door mijn hoge bloeddruk ,wilde ik even nog wachten en wil 5 kilo kwijt(liefst 10). Hoge bloeddruk heb ik tijdens de zwangerschap van mijn tweede gekregen en heb het nog steeds. Het duurde best wel lang voordat ik zwanger was van de tweede en je weet natuurlijk niet hoelang het nu gaat duren. Zijn er ook vrouwen ,hier op de forum die met hoge bloedruk zwanger zijn geworden,het is wel een beetje eng ,maar het is voor de best wil van de baby. Ik heb altijd 3 kinderen willen hebben ,en ik hoop zo graag dat ik het ook krijg. groetjes, Ally
sorry, heb een hele lage bloeddruk juist... ik zou zelf denk ik even wachtten.... ik weet niet hoe oud je bent, maar als je de tijd hebt zou ik het minstens een half jaartje geven. Dan is dat toch beter voor jouw gezondheid! Je krijgt vast je drie kids! Succes.
Ik had voor mijn zwangerschap een hoge bloeddruk, slikte daar medicijnen voor en ben daarmee gestopt toen ik 4 weken zwanger was. Tijdens de zwangerschap bleef mijn bloeddruk goed en hoefde ik geen medicijnen te slikken. Nu slik ik nog steeds geen medicijnen en de bloeddruk blijft goed. Dit is allemaal toch iets anders als bij jou. Slik je nu medicijnen? Ik zou het wel aandurven, in jou geval, om zwanger te worden en mocht je zwanger zijn dan gelijk de huisarts bellen.
Thanx voor reply!!!!!!!!! Ik wordt dit jaar 33 jaar oud . Tussen mijn oudtse kindje en no. 2 zit meer dan 5 jaar verschil. Ik wil dat tussen no.2 en no 3 niet zo een groot verschil zit. Een half jaar wachten heeft denk ik geen zin ,ben nu al een jaar aan het kijken of de bloeddruk lager wordt . Ik heb volgende week een afspraak bij de gyn,hoor daar verder. groetjes, Ally
Lastig lijkt me. Heb je ook al een dag met een band om je arm gelopen om te kijken of het niet steeds een momentopname is? Mijn broer had steeds bij het meten hoge bloeddruk. En om zeker te weten dat dit niet kwam omdat hij nerveus was ( onze vader is vroeg overleden aan het hart) heeft hij een 48 uurs meting gehad. Daar kwam dus uit dat hij zelfs een zeer goede bloeddruk had. Eerder van een sporter. Ik had alleen tijdens de laatste week hoge bloeddruk. Na de bevalling was het weg. Ik was dan ook veel te dik op het eind. ( normaal 56 kilo en toen 85 kilo)