Hoi meiden, Shoesme, hardstikke leuk, maar kost ook een aantal centen. Wat is nog meer en een leuk,goed, merk babyschoen met flexibele zool voor jongens (mt 21) Bedankt
Scapino heeft momenteel een aantal modelletjes met flexibel zooltje. Wij hebben schoentjes van Elefanten, bevallen ook heel goed (van haren)
Ik ben gister ook op schoentjes uitgeweest voor mijn zoontje. Hij loopt al wel goed, maar op advies van de fysio zo lang mogelijk flexibele zolen! Ik kwam bij Durlinger het merk KEQ tegen. Leuke, betaalbare schoentjes vonden wij. Iemand ervaring met dat merk? Zijn dit een beetje goede schoenen? Volgens de verkoopster is het, het huismerk van Durlinger en zijn ze ontworpen in samenwerking met schoesme. Nu kunnen ze me veel vertellen dus heb er even op gegoogled, maar kan er niet echt iets over vinden.
Ik heb bij durlinger schoentjes (voor mijn dochter, maar ze zullen vast ook wel jongens modellen hebben) van het merk Jochie gekocht. Erg leuk!
De eerste schoenen van mn zoontje met flexzool waren van Clarks. Deze zijn te koop bij Scapino, Dolcis en waarschijnlijk nog meer zaken. De schoenen kosten 40,- en dat vond ik mee vallen. Vorige week wederom Clarks gekocht en deze waren 60,- ook nog te doen.
Wij hadden deze van Jochie. Net zo duur als Shoesme. Maar ben ook van mening dat goede schoenen altijd volledig van leer zijn. Shoesme was te smal voor onze jongen. Deze zijn net wat breder. http://www.schuurman-schoenen.nl/images/products/1000x1000/34722/jochie-stoer-babyschoentje.jpg
Shoetime heeft leren schoentjes met een soepele zool. 45 als ik met niet vergis. Ze hebben ook vaak aanbiedingen met de kinderschoentjes.