Ik heb een grote cupmaat, e85 namelijk. Ben 1.88 lang en volslank, dus heb er niet heel veel last van. Nu is er bij de Hunkemoller de actie: 3e bh gratis. Heb er net 3 besteld, kreeg 23euro korting, altijd leuk. Waar kopen dames met een grote cup hun bh's? Ik slaag vaak bij de Hunkemoller wel, maar heb zo onderhand de hele hunkemoller in de kast hangen en vind ook dat er vaak dezelfde soort bh's in het assortiment zitten. Ben trouwens wel lingerieverslaafd geloof ik, koop heel vaak nieuwe lingerie, maar wil eens wat anders dan de hunkemoller. Dus dames met een grote(re) cupmaat; waar slagen jullie voor leuke lingerie? Dan kan ik eens ergens anders gaan shoppen.
Hmm. Ik vind de Sapph ook wel hele leuke bh's hebben, maar vind het soms heel ordinair. Dan lopen er van die 16jarige tutjes over straat met zo'n sapph bh en dan van die shirtjes extra laag zodat je die 'bandjes' boven de cup maar ziet zitten. Zo uitdagend. Ik erger me daar kapot aan als ik dat zie Ik vind ze mooi hoor, daar niet van. En ik ben ook niet zo'n preutse doos, maar vind het er heel erg ordi uitzien.. En om nou een tot de nek toe dicht geknoopt shirt oid aan te trekken, omdat ik het niet mooi vind dat je die bandjes ziet, vind ik ook weer zoiets. Helaas valt sapph daarom af bij mij.
Hoi Essenhout, hier ook een grote cupmaat. namelijk 75E. Wat ik zeer mooie lingerie vindt is die van Marlies Dekkers. Wel heel duur, maar dan krijg ik het voor mijn verjaardag of voor valentijnsdag van mijn man. Heel af en toe slaag ik bij Hunkemoller ook wel, maar ik merk dat de stevigheid niet te vergelijken is. Sapph heb ik nog niet geprobeerd, maar heeft ook mooie bh's vind ik. Alleen de schouderbandjes zijn vaak wat smaller waardoor het niet goed omhoog takelt zeg maar haha.
Ik heb net ook een sapph gehaald ..net iets te klein bij een borst eigenlijk ik neig meer naar een F cup.(maar ze hadden niets anders en de nood was hoog) De sapph black(?) heeft grotere maten en bredere bandjes geloof ik. chantelle heef wel lekkere voorgevormde basis bh's .
Ah kijk. Marlies Dekkers ga ik even naar op zoek, Lindessa ook en Chantelle ook! Dankjullie dames. @ Allwoman; ik neig ook meer naar een F cup, maar vind het verschrikkelijk KHeb liever een C cup, daar ben ik ook blij mee. Vind het zo belachelijk groot klinken, F, haha. @ Luna; ja dat idee had ik dus ook. Ik had laatst een keer een Sapph gepast, maar had ook niet echt het idee dat het 'takelt'. Mn borsten moeten niet op mn knieën hangen haha.
marlies dekkers idd.. ze lijken een beetje op saphh met die bandjes enzo.. maar ze zijn echt veel sjieker (niet ordinair) en veel steviger en beter materiaal... ze zitten echt perfect, ik heb 95E
Daar komt nog bij, ik ben pas 20. Heb nog geen kids. En als wij wel het geluk mogen hebben om een kindje te krijgen, groeien mijn borsten nog meer! Dan loop ik dadelijk in een F/G cup. Alleen het idee al, haha. Nee, ik vind het echt niet leuk dat ik voor in de rij stond met borsten uitdelen.
Mij stoort het ook als je die touwtjes van de Sapph bh's ziet (zijn alleen voor manlief) Daarom draag ik shirts waar ze net onder blijven. Echter heb ik bij sommige modellen cup C bij die van Sapph heb ik toch echt wel cup F En marlies dekkers is toch hetzelfde principe als sapph toch ?
Zo, die Marlies Dekkers heeft wel hele mooie lingerie zeg.. Geloof dat ik volgende maand daar maar eens ga shoppen.
Haha Sapph vergroot uw borsten! Wel handig zeg. Marlies Dekkers heeft idd die lingerie, maar ze heeft ook zonder die touwtjes. Hele mooie strings ook. Dit is helemaal niet goed voor mij.
Ik heb laatst ook weer nieuwe bh's gekocht, was hard nodig. En tot mijn schrik cup F!! Nu snap ik waarom zo'n last had van m'n rug en nek enz. Ik koop ook alles bij de hunkemoller, maar ben het ook een beetje zat. Dus ik blijf mee lezen. Die verkoopster zei trouwens dat je borsten je hele leven veranderen.
O ja, volgens mij heeft een van de leden hier een webshop in grote maten lingerie. Misschien leest zij dit berichtje en kan ze je een pb sturen met haar site
Hmm, chantelle vind ik niet mooi, niet mijn smaak. Lindessa kan ik geen voorbeelden van zien op hun site, maar het ziet er wel leuk uit, het plaatje dat er staat. Dat is ook wel de moeite waard om een keer binnen te lopen!
Ik ga (bijna) altijd naar paping, ze hebben niet de goedkoopste merken maar het zit altijd wel erg goed en ze geven goede adviezen.