Tienerkamers bij Babypark Veldhoven/ Roosendaal

Discussie in 'De lounge' gestart door Noukje, 31 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Onze jongste dochter is toe aan een groter bed. Op de website van Babypark zag ik dat zij een groot assortiment aan bedden/ kamers hebben. We willen vanmiddag een bezoek brengen aan de winkel in Veldhoven of Roosendaal. Is dat de moeite waard of is de winkel alleen ingericht op babykamers en niet op tienerkamers?

2. Alf

Alf Niet meer actief

Ik weet alleen van Zaandam, maar daar staat een behoorlijk deel van de collectie uitgestald. Denk dat de andere vestigingen wel vergelijkbaar zullen zijn. Goede zaak wat mij betreft.
    Veel shop plezier!

3. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Goed om te horen Alf, bedankt voor je reactie :)

4. sab1988

sab1988 Niet meer actief

In Roosendaal staat volgens mij ook wel het 1 en het ander aan kamers. Weet alleen niet of het echt veel veel is.

5. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    248
    43
    Vrouw
    aan de kust
    In roosendaal heb je inderdaad ook een uitstalling van tienerkamers/kinderkamers.

Naast de babykamers staan ze op de bovenverdieping..

Van asten superstore in tilburg heeft ook tienerkamers!

6. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113
    Anders doorrijden naar een Ikea. Mijn ervaring is dat de slpkamer nogal vaak veranderd. En de Ikea meubels ook weer makkelijk verkoopbaar zijn op MP.

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ mariannetje: dat is een goede tip, komen we toch langs op weg naar Veldhoven.

@ eenkadootje: onze oudste dochter heeft meubels van Ikea. We willen nu eens kijken voor iets anders.

Deel Deze Pagina