Manlief en ik zijn aan het kijken voor een koophuis. Heerlijk met een tuin voor onze kleine meid en ben de trappen van de flat goed zat Nu hebben we een huis op het oog waar aanstaande zaterdag open huis is. Super leuk natuurlijk en we willen erg graag gaan kijken.... Ik kan alleen geen oppas regelen dus zou ons meisje van 7 maanden mee moeten. Wat vinden jullie? Manlief en ik dachten dat we haar wel mee kunnen nemen maar ik wil toch even jullie mening weten Groetjes mama88
Ik zie niet in waarom je haar niet mee zou kunnen nemen? Ik zou in zo'n geval zelfs al mijn kinderen meenemen . Gewoon doen dus
Gewoon lekker meenemen inderdaad. Eerst de fles geven en verschonen, nou dan kan je er vast even tegenaan denk ik!
Ik zou wellicht wel met een draagzak gaan... Met een kinderwagen lijkt me wat lastiger, vooral omdat er open huis is en er dus meerdere kijkers kunnen zijn.
Ik heb gewoon beide kids meegenomen bij de huizenjacht vorig jaar, niet eens gedacht aan oppas eigenlijk... Ging prima hoor!
ja hoor waarom niet, maar inderdaad dan in een drager, of gewoon vasthouden, al lijkt me dat voor beide niet prettig voor zo'n langere tijd of eventueel maxi cosi het zou bij mij niet eens opkomen om daarvoor oppas te regelen , ik zou het heel normaal vinden om de kleine mee te nemen
Ja dat is ook zo haha hebben nu een huurwoning dus wisten eigenlijk helemaal niet of dat wel gebruikelijk is dat je je kindje meeneemt...ook zo ongemakkelijk als ze raar staan te kijken als je met een baby komt kijken
Anders maak je toch gewoon een afspraak na de open dag? Dat is misschien fijner als jeje gemakkelijker voelt zonder baby.
Ow nee dat komt wel goed we nemen haar gewoon lekker mee!! Wilde alleen weten of het gewoon normaal is dankjulliewel voor de antwoorden!
je kleine kan gewoon mee. zou geen grote kinderwagen meenemen. misschien iets van kleine buggy of niks. want je wilt natuurlijk ook boven kijken en dan moet je je kinderwagen beneden laten staan(vind ik zelf niks) draagzak is mooie oplossing. veel plezier met kijken!! zwaar offtopic: maak lijstje wat je allemaal wilt weten van het huis. lekkage? hoe zien vloeren eruit? enz enz. dat vergat ik 1e keer te checken allemaal omdat ik teveel bezig was met de kleine haha. maar met lijstje kan je die punten niet vergeten.
Dankjewel komt helemaal goed ! Wij vonden het ook niet raar maar dacht misschien denken anderen daar anders over... Maar iedereen hier vind het ook normaal