Ik ben al jaren leiding bij Scouting, elke zaterdag morgen vermaken wij onze welpjes. Helaas wel voor het laatste jaar, na 13 jaar is het mooi geweest en nog niet makelijk te combineren met een kindje, want wie wil er nou op zaterdag morgen oppassen. (manlief is ook leiding) Dus na september eens op zoek naar een nieuwe hobby.
Hier ook paardgereden maar in 2007 noodgedwongen gestopt. Heb mijn ruggebroken na een val van mijn paard. Na lang herstel ben ik gaan wandelen met een paard van mijn vriendin. Dit deed ik 2x per week. Tot ik zwanger was. Toen was het op een gegeven moment zo glad en koud dat ik het niet meer kon. Nu helaas geen hobby meer buiten de deur, maar wel binnen de deur . Maar de paarden blijven toch kriebelen!! Zeker het rijden, als ik dan in de zomer die meiden van stal lekker het bos in zie gaan dan denk ik DAT WIL IK OOK. maar ik weet als ik ooitt nog een keer een verkeerde val maak zit ik voor de rest van mijn leven in een rolstoel. Dus ik blijf wel kijken en kwijlen!!
Ik ga 1 x per week aquarobbicen en dat combineer ik met baantjes trekken. Eerst deden we nog hondensporten/trainingen/shows lopen, maar onze huidige hond heeft een afwijking aan de huid van haar poten en daar kunnen we weinig mee.