Ik zie al een week steeds 23:23 maar niet alleen die giseren zag ik 11:11 en 15:15 en 22:22 Dag daarvoor ook eer zoveel erg vaag er wordt wel eens gezegt dat het iets betekend. .. Ook werd ik vanmorgen heel erg bang wakker hoorde me.moeder mijn in pa iek me roepen leek net echt ben nog bangig phoeee.. Dit alles is een beetje appard iemand dit ook gehad? ?
Heb er laatst iets over gelezen dat dat alleen maar zo lijkt. Alle keren dat je dubbele getallen ziet onthou je maar je ziet op een dag ook wel 22.19 12.06 of 15.23 niets bijzonders dus dat onthou je ook niet. Kortom je kijkt vaker op de klok maar die keren neem je niet op ofzo
Zolang ik me kan herinneren zie ik 11:11 of 23:23. Typisch.. Zal me niet verbazen als ik 11-02-2011 zal bevallen.
@ Flower; Van je moeder kan evt. zijn dat het slechter gaat met die vriend. Zou je echt aanraden haar vandaag effe te bellen. Gewoon even vragen hoe het is! En die getallen.. Tja ik weet niet.. Ik heb het ook vaak..
Het is idd een vrij veel voorkomend verschijnsel (google maar eens op 'dubbele cijfers op de klok'). Er is zelfs een hyves voor; Mensen die vaak dubbele getallen op de 'Klok' zien Hyve - hyves.nl
google maar eens 11:11 betekend wel iets ik heb dit namelijk ook een hele lange tijd gehad, zelfs met kassabonnetjes waarop een tijd stip stond 11:11... als iemand mij belde mobiel, 11:11 toeval of niet....
Waarom is het zo apart dan? Het zijn toch gewoon getallen? Zou raar zijn als die dubbele getallen er niet waren bij het klokkijken..
Ik zie bijna altijd 22:22 op de klok als ik de tijd check 's avonds...Zelfs mijn man valt het op, omdat ik hem er dan op wijs. vreemd he...
mn vriend en ik hebben t ook vaak wij vinden t juist leuk hihi ik zal me er geen zorgen om maken meis
Ik zie altijd precies de 100KM 200KM en 300Km en ga zo maar door op mijn KM teller. Overigens zie ik ook de anderen, maar die zie ik altijd. Zoek er niets achter is wel grappig
Ik kijk heel vaak op de wekker en dan is het of precies 00.00 uur of 1.11. Heb t al heel mijn leven lang en gooi het op puur toeval. Heeeeel veel mensen hebben dat. Zou voor de zekerheid gewoon even mams bellen of alles in orde is. Kan je ook weer rustig zitten
Ik ken het verschijnsel, heb het zelf een tijdje gehad met 20.20. Ook telkens tegen mijn man gezegd. Die vond het larie, hij zei: "Komt omdat je erop let, morgen maar eens kijken hoeveel auto's je van een bepaald merk ziet rijden als je daar op let." Later kwam ik tot de conclusie dat mijn man elke dag GTST kijkt, ik dit niets aan vind en dan waarschijnlijk rond dezelfde tijd op de klok kijk om te kijken hoelang het nog duurt voor dat showtje is afgelopen. En toen kwam ik tot de conclusie dat de reclame telkens rond deze tijd was afgelopen. Toen ik dat bedacht had heb ik het niet weer gehad. Ik denk dat het inderdaad iets van een ingebouwd klokje is of iets is waar je op let onbewust. Zo van o, het is 20.18 als ik zo weer kijk is het vast 20.20