Sport? Wat is dat? Even in mn woordenboek kijken..... *kijkt* Nee, komt er niet in voor, wat is dat? Is het eetbaar?
Ik doe niet zoveel aan sport: één keer in de week body-combat. Denk er over om nog body-jam of pilates te gaan doen, maar dat is tot nu toe alleen nog maar bij denken gebleven. Wel ga ik vaak even wandelen met de hond. Wat ik wel elke dag doe is muziek maken. Even lekker achter de piano en zingen... soms nog even sax of dwarsfluit ofzo, maar ben toch het meest achter de piano te vinden. Wel jammer dat je dat niet echt tot 's avonds laat kan doen, in verband met de buren enzo.
Ik probeer twee keer in de week te gaan body pumpen. Verder heb ik een hond dus die moet ook regelmatig uitgelaten worden, en bij droog weer is dat zeker geen straf. Kus Senna
@Ellen27. Is het dan geen idee om een koptelefoon op je piano te zetten. Mijn schoonmoeder heeft dat ook en die kan spelen wanneer ze wilt...
Ik zit op zelfverdediging (nee, niet voor vrouwen!). Gebaseerd op systema principes. Heerlijk vind ik dat. Gewoon lekker knokken op donderdagavond. Voor de rest elke dag de hond uitlaten en ik ga op de fiets naar mijn werk. Op mijn werk fiets en wandel ik ook regelmatig. Dus krijg beweging genoeg.
Laika, ik heb een 'ouderwetse' piano, geen digitale/elektronische, maar eentje met snaren en hamertjes en dus ook zonder koptelefoonuitgang...
ik doe niet echt meer aan sport ik loop iedere dag een aantal keer met me hond en we gaan ook veel in het bos. een hobby van me is kleding enz maken
ik doe ook niet aan sport en heb ook niet echt hobby's.. ik fiets wel altijd overal heen of ga lopen.. vind ik zat
Sasha is mijn hobby. Als zij savonds eindelijk slaapt, dan kan ik even lekker wat voor mezelf doen en overdag als ze slaapt dan kan ik snel het huishouden doen haha.
Ik doe nu helemaal niks meer af en toe op de stepper maar meer niet wil wel weer gaan sporten. Voor m'n zwangerschap deed ik veel aan dansen (klassiek ballet, tapdance, showmusical, moderne dans en hip hop). Het nadeel is dat als ik hier naar een fitnesscentrum wil gaan ik dan alleen moet en dat vind ik zo ongezellig.
een avondje bar hangen & bandjes kijken vind ik trouwens wel een leuke sport. maar vanwege mijn conditie ben ik tijdelijk uitgeschakeld.
Ben ik dan echt de enige hier die zovaak sport?!?(gemiddeld 6 keer per week en minimaal een uur of langer) dat geloof ik niet...ben wel benieuwd of er nog meer sportverslaafden zijn.
Ik heb ook zo'n vreselijk hekel aan sporten, maar ik moet het wel doen! Heel erg,maar ik beweeg bijna niet. Ik doe alles met de auto en ik heb zittend werk. Ow wat erg... IK neem het me wel voor maar het komt er maar niet van, ik ben behoorlijk lui en moe de laatste tijd. Hobby's zijn internetten en lezen, doe ik dagelijks. Ik buikdans heel graag, heb een tijdje terug ook geprobeerd om les te nemen. Wij samen met een vriendin naar een kennismakingsavond geweest, vol enthousiasme... Konden wij beter buikdansen dan de lerares. Tja... Soms wil ik wel eens op zolder ff een dansje doen, maar ik voel me gelijk zo maf als ik in mijn uppie ga staan buikdansen op zolder.