hoihoi, gister weer een geweldige dag, we hebben weer heel veel kinderen laten lachen. we zijn gister naar het ziekenhuis emmen geweest om kinderen met een chronische ziekte even te laten vergeten dat ze ziek zijn. hieronder volgt de link van de aankomst, heel indrukwekkend, mijn man rijd voorop *glimglim* http://nl.youtube.com/watch?v=V2X6wuCUSlM en hier een indruk van de middag http://nl.youtube.com/watch?v=N5vfqOHL8 ... re=related groetjes van een trotse sim
ja super he! die gezichtjes zijn echt onbetaalbaar! voor de gene die geinteresseerd zijn www.baca-nl.nl en voor de motormuizen onder ons, wie een keer mee wil rijden kunnen zich daar of bij mij ook aanmelden. we doen ook huisbezoeken. we hebben voor alle kids een kadopakketje gemaakt en ook op de kinderafdeling gebracht (er zijn natuurlijk ook kinderen die niet naar beneden konden komen) één kindje was daar ook erg vedrietig om, dus gaan we als hij thuis komt met de hele club naar zijn huis
Mooi is zoiets he. Deden wij vroeger ook aan mee, toen wij nog een motor hadden. Hier wordt namelijk ook zoiets jaarlijks gedaan bij zo'n instelling waar mensen wonen met t syndroom van down. Superblij maak je ze met een ritje op de motor.
Mooi is dit hoor . Hier doen ze ook zoiets alleen dan met vrachtwagens, was toevallig ook gisteren. Circa 250 vrachtwagens (ongeveer 14km lang) geven dan mensen met een handicap de mogelijkheid om mee te rijden over een route van 40km. Toen ik dat voor de 1e keer zag kreeg ik er ook kippevel van, zo mooi als er iets gedaan wordt voor deze mensen/kinderen.
@ischa, waar woon je dan? die vrachtwagens zijn hier gister ook voorbij gekomen! echt een heel gaaf gezicht!
Ja, dat vroeg ik mij ook al af waar je woont. Ik heb hier dan geen vrachtwagens gezien, maar wel gehoord.
Mijn mannetje is vervend motormuislen die wil na het zien van jou filmpjes meteen meedoen. Wat een mooi initiatief van stichting baca
dat kan, er zijn geen verplichtingen, één keer meerijden betekend ook niet dat je gelijk altijd aan alles mee moet doen, en in elk deel van nederland zit baca, er is op de site ook een forum, een algemeen forum en een forum als je je aanmeld die wat uitgebreider is, misschien voelt hij er wat voor om er eens een kijkje te nemen. het is niet alleen een geweldige ervaring die je een kind bezorgt, maar ook een geweldige ervaring voor jezelf om eens mee te maken. zitten jullie in de buurt van noord?
We komen uit flevoland en dan komen we uit bij regio oost als ik het goed heb begrepen. Hij heeft iig een mail gestuurd en een tijdje op de site rondgekeken. Het lijkt mij ook een hele mooie ervaring, helaas (nog) geen motor(rijbewijs)
wat leuk zeg! misschien spreken we elkaar op die site nog eens, of lopen we elkaar eens tegen het lijf tijdens een ride out! als jullie een keer meerijden, stuur je me dan een pb-tje? groetjes
trouwens als er een rit gepland staat mag je altijd mee achterop, het is niet als een motorclub dat je zelf een rijbewijs moet hebben