Weet iemand wat te doen ik ben maandag geopereerd aan mijn neus en daar zitten nu een hele berg verband in en dit moet blijven zitten tot en met een maandag , maar het stinkt nu zo enorm ik walg van mezelf gisteren man al mens wat stinkt het hier wat is er zo verrot en bedankt schat maar ik ruik het zelf nu ook deels en wordt er echt beroerd van verband mag er echt nog niet en er komt ook echt nog veel viezigheid uit, doe al 2 maal daags speoeln met koud water een zout bah tanden poetsen echt vaak maar helpt ook niet wie weet er nog wat
hebben gisteren al gebeld omdat het weer flink bloedde maar verband moet echt lijven zitten in verband met het helen van de wonden anders kan het versneld weer een verslechtering geven (dat wil ik helemaal niet )
Is volgens mij gewoon geronnen bloed. Toen mijn dochter amandelen had geknipt stonk ze ook uit haar mond dus lijkt mij vrij normaal. Snap uiteraard dat je er van baal!!
uhmmm mijn vriend heeft dit ook gehad. Het stonk idd ook, vooral toen het eruit kwam. Daarna houd je nog even last van slijmvlies wat loslaat en je neus uit komt met spoelen.. ( heel vies om te zien!) als het lang aanhoud... ga a.u.b. terug.. mijn vriend bleek niet gehecht te zijn :O:O waardoor hij een ontsteking heeft gehad en 4 maanden aangekwakkeld heeft. Hij ging om zijn luchtwegen ruimer te krijgen, dus er is een bult weggehakt ( eerst zouden ze de handel breken) nu is het dus zo dat het smaller is omdat het zakje wat dus normaal tegen je neusschot aan zit, is vergroeit naar buiten door de ontsteking.. wil je niet bang maken meid.. maar hou het in de gaten! En sterkte.. ik heb gezien hoe jij je nu voelt..
de kno arts kwma van de weke na de operatie aan mijn bed en zei dat hij geschrokken was van wat hij aan trof in mijn neus in eerste instantie zou alleen mijn kaakholtes open gemaakt worden maar nu dus ook mijn bijholtes gelijk gedaan , maar ze waren aardig aan het peuren geweest, hij zei ook er zit enorm veel zooi in we hebben er al heel wat uitgezogen enzo maar de rest gaat komen met spoelen enzo. maar dit is echt erg die lucht, in principe is het puur ontstekingsvocht wat er al die tijd heeft gezeten en ik heb totaal niet het gevoel dat ik een ontsteking of iets aan het krijgen ben, houd het ook heel erg goed in de gaten heb een fikse antibiotica meegekregen en een pijnstiller drukverlager en ontstekingsremmer want de kno wilde er echt geen infectie bij hebben. maar dit is echt vies. bah
Agosh, en je zit er lekkerlijk met je neus middenin! Inderdaad oud bloed ruikt gewoon vies. Wonden ruiken helaas niet naar bloemetjes, sterkte!
er gebeurd zoveel in ziekenhuis terwijl het niet nodig is... hou het in elk geval in de gaten meid! Bij mijn man was het dus te laat en meneer loopt nu dus met een bijna dicht neusgat... heel fijn..( not)
hoe bedoel je er gebeurd zoveel in het ziekenhuis terwijl het niet nodig is, dit was heel erg hard nodig mijn kaakholtes zaten aan beide kanten nagenoeg helemaal dicht 1 kant helemaal andere kant heel minimaal open kwam er alleen in een bepaalde houding met slapen uit en dan kwam er zwart bruin vocht uit mijn keel lopen bah, ik heb nu al veel meer lucht, en ben ook blij dat ik het heb laten doen, ruiken kon ik al 1,5 jaar niet meer, maar sinds december proefde ik ook niets meer en heb ik 8 keer keelontsteking gehad dus was echt nodig.
o soort tampontje is dat toch o meid ik heb gezien dat ze die eruit haalde toen bij mijn ex poeh dat het ook vast zat ik hoop dat het allemaal mag mee vallen meid
Oh meid vreselijk. Heb het ook gehad. Ze hebben toen mijn neus gebroken en alles wijder gemaakt, tussenschot rechtgezet enz. En ik moest 5 dagen die tampons in mijn neus houden vreselijk. Helaas na 5 jaar ga ik terug van de week want heb sinds een aantal maanden dat mijn neus weer helemaal dichtzit en ik heb een vieze geur in mijn neus. Dus ben benieuwd wat ze zullen aantreffen