Hallo, Wij zoeken een jongensnaam passend bij Jelle en Wessel. Om het moeilijk te maken graag met een dubbele letter en weer met e's....(jaja, dit om het ons zelf fijn makkelijk te maken....). Eigenlijk vinden we de klank nog het belangrijkste.... Een meisjesnaam hebben we... Heeft iemand een idee? Ik hoor het graag.... Bij Jelle hadden we de naam pas in de 8ste maand. Bij Wessel iets eerder (maar niet veel) Dit keer zou ik het iets eerder klaar willen hebben, deze zwangerschap is al spannend genoeg.....
Ik ga m'n best doen voor je Gefeli nog met je zwangerschap! Derrek Jesse (maar lijkt wss te veel op Jelle ;P ) Melle (idem) Pelle Pierre Steffe Terre (Terence) / Terry Verder kom ik eigenlijk niet.. Was moeilijker dan gedacht! Wellicht hebben anderen betere opties voor je
Jullie maken het jezelf niet lastig, eh em. Kom zo snel niet verder als ; Melle... Hessel... Of bijna ; Menno, Hidde, Jurre, Joppe Ombouwen ; Menne, Hedde, Jerre, Jeppe Of anders ; Jesper, Jelmer En ik vind de volgende naam te gek ; Jorrit Succes!!! p.s. Luciaaatje ging me voor, zonder die gezien te hebben. Jesse is een goede!
Namen met dubbele middenletter en 'e'. Denne Derrek Derren Ebbe Fedde Ferren Hesse Jenne Jennes Jerred Jerren Jesse Jesser / Yesser Lennes Menne Peppe Perre Petter Sebbe Semme Seppe Steffen Sverre Tjebbe Vennes Werre Andere namen met dubbele middenletter Abbel Barre Borre Danne Filippe Finne Fokke Gunne Hidde Imme Jacco Jippe Jisse Jonne Jorre Josse Jurre Kalle Lasse Nanne Nille Okke Olle Onne Pelle Robbe Romme Sibbe Sikke Tibbe Torre Ville Wanne Wannes Warre Ik hoop dat er wat voor je bij zit, lastige zoektocht! (Maar in elk geval wel gericht, haha! )
Er is al veel genoemd, maar misschien Senne of Lenn (zonder tweede e, maar misschien juist leuk omdat het dan toch weer net anders is).
Lastig zeg... Ik weet niet of de dubbele medeklinker dezelfde moet zijn en of er ook andere klinkers dan e in mogen zitten , maar tot nu toe heb ik dit bedacht : Steffen Lennert Remmelt Jesper Kennet(h) Kenney Lebbert Lendell Leendert Lense Emmett Renne/Renze/Rense/Renke ... Ik ben benieuwd welke naam het wordt
Sorry, ik zie dat er een paar al waren genoemd Tot nu toe vind ik Lennert het beste passen: Jelle, Wessel en Lennert Maar dat is alleen maar mijn (ongevraagde ) mening natuurlijk... Ik heb nog deze gevonden: Jelger Jelmer Lester Helmer Holger Ennes Djedden Ebben Enne/Benne/Denne/Menne/Renne/Xenne Renny Lenny Wesley Jeffrey Lesley Leander ... Hopelijk hebben jullie er wat aan
Jesse en Sverre vind ik van de genoemde opties het mooist. Verder bedacht ik nog; Otto, Rocco, Jeffery, (Gui)Seppe. Last hoor. Succes