Daar gaat mn baby..... (baby toen en baby nu)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sassie25, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ok hij is officieel nog een baby, maar ow wat gaat het hard!!! Bijna 8 maanden geleden was het nog een klein hulpeloos ventje wat nog helemaal niks kon en nog vreemd op de wereld.....

En als je dan bekijkt wat hij ineens vandaag deed: KRUIPEN !!!! Helemaal geweldig. Hij ging ineens op zn handjes en knietjes vooruitHihihi voorheen deed hij alles al tijgerend en met veel gekreun. Ok het is nog een beetje wankelend en het kost hem ene berg concentratie en daardoor is hij nog niet zo snel maar hij doet het toch maar wel !!

Dus om even terug te kijken naar je baby toen en je baby nu: plaats een fotootje :):)

Hier een fotootje van toen hij net geboren was:

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    en dan hier een foto van 3 weken geleden:

3. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Yep ik ken het, mijn mannetje gaat ook zo snel. (We hebben samen op het topic "nog 3 weken..." gezeten.)

Meneer kruipt al een paar weken en is nu druk bezig om het staan onder de knie te krijgen en het lopen aan de hand. Ik had daar vandaag een theorie over, volgens mij doet hij dat zodat hij zo snel mogelijk kan lopen en dan weg kan rennen voor mama en omi omdat die hem de hele tijd kusjes geven:D

Van de week ging hij voor het eerst echt naar het kdv en toen we binnenkwamen bestond mama niet meer, ook al zoiets, meneer ging op onderzoek. Alleen maar goed natuurlijk, als hij alleen maar de hele tijd moet huilen dan breng je je kind ook niet lekker weg, maar toch...:(

Konden we nog maar een dagje terug he? van toen ze een paar daagjes waren. En ons dan wel voelen zoals nu, niet volgepropt met hormonen;)

4. Jsvlinder

Ik zie het al, dat is ook een echte bengel:D

5. Jsvlinder

Dit is mijn donder, met snotneus:D

6. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    De mijne is dan al wel wat groter, maar ik blijf me ook verbazen over het verschil!! Op dit moment verdwijnt echt het baby-achtige er helemaal vanaf en dat is soms wel pittig, hoor! Maar als ik dan dat heerlijke bekkie zie, smelt ik toch wel ;)

Net geboren:

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    En nu, met bijna 16 maanden:

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    @Jsvlinder:
    Hey meissie, hoe gaat het met je? Lang niet gesproken. We moeten eens de topic nalopen en kijken wie we nog kunnen vinden en bijkletsen hier op ZP hahaha. Wat een lekker ventje is het toch !! EN ach die snotneus hihi, wij heben er ook last van momenteel hahaha. En wat dat bengel achtige betreft: hij heeft behoorlijk wat pit hahaha. Vanmiddag trok hij een paar keer de la open en duwde hem weer dicht. Pfff hij kan nog maar net kruipen!! Nu dat belooft nog wat voor straks!!

@MvS:
    Ik kan me voorstellen dat je smelt van dat bekkie! Hhihi wat een schattig koppie!!

xxx

9. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Geweldige theorie haha! :p

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Oh ik ken het gevoel. Het gaat zo hard. Voor je gevoel is het nog maar zo kort geleden dat je bevallen bent en nu begint iedereen al te roepen nog 2 maandjes dan gaan we zijn eerste verjaardag vieren. Dan denk je echt van: eh jeetje idd nog maar 2 maanden...:( dan is mijn kleine babietje geen baby meer.

Mijn kleine grote Tygo (iets anders geschreven als jou Tycho ;))

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    snap je helemaal, zit ook bijna dagelijks vol verbijstering te kijken.... we zijn nog maar 9 maandjes verder????
    dag1

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    en nu, kruipen als een gek (al met 7maand) staan, lopen langs de tafel/bank, nu al paar keer oversteken??!!
    2 weken trug:

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ook al zo'n vluggert. Tygo ging ook al met een maand of 7 staan en laatst had hij ineens zijn loopauto te pakken en liep die daar ineens achter z'n auto door de kamer. :$
    Dus let maar op....haha!

Stoer kereltje heb je trouwens.

14. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    Het gaat echt rap....onze knul vandaag 9 mnd en ook vandaag begonnen met kruipen!!!!
    babyfoto moek ff va de pc doen,zit nu 8er laptop

15. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sassie, wat heb je weer een leuk topic geopend! Elke dag denk ik weer, wat gaat het hard!

Fantastische foto achter de laptop, stoer manneke en lijkt al zo lekker wijs zo!

Norah gaat de laatste dagen tegen ons kletsen, zo schattig! bla bla bla bla, ja, ja, ja! Lig ik met haar op het speelkleed draait ze zich naar me toe, kijkt me aan en begint te ouwehoeren.

Verder draait ze continue om haar eigen as, 360 graden om maar bij haar spulletjes te komen. En het spiegeltje in haar speelkleed is schijnbaar hilarisch want daar moet ze veel om lachen! Sinds kort knuffelt ze ons ook, mmhh!!!

16. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    @sunshine:aahhhh...knuft ze!!! onze jongen doet dat (nog)niet....lijkt me best een trots gevoel...mmmmmmmmmmmmmm

17. MvdW

MvdW Niet meer actief

Mag ik ook al meedoen?

Mijn meisje is over een week 5 maanden, maar ook dit vind ik echt super snel gegaan!
    Een maand geleden rolde ze van buik naar rug en nu sinds anderhalve week kan ze zelfs al van rug naar buik en weer terug rollen. En alles grijpen wat ze maar kan grijpen, vooral mama's haar en papa's bril haha.

Dit was een van de eerste foto's!

Bekijk bijlage 127370

18. MvdW

MvdW Niet meer actief

19. sunshine1976

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    #19 sunshine1976, 4 feb 2011
    Laatst bewerkt: 4 feb 2011
    ja heerlijk hihi. Knuffelen op haar manier dan he:D Hebben we onze hoofden vlak bij elkaar dan grijpt ze mij bij mijn nek ( au au au) en doet ze haar mond open en lebbert ze me helemaal af:D

hier een foto van toen: 3,1 kilo en 49 cm, inniminnie mensje was ze vond ik.

20. sunshine1976

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dit is ze nu, voor het eerst in haar eigen stoel.

Deel Deze Pagina