Hoe 1e verjaardag gevierd ??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miran6, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kandy

kandy Actief lid

5 aug 2008
    133
    0
    16
    Heey,

Hier hebben we vorige week zondag de verjaardag van onze kleine man gevierd. We hebben " alleen" familie uitgenodigd en dan zit ik al gauw op zo'n 20 mensen (4 kinderen in totaal). Genoeg drukte voor zo'n kleintjes. Ik heb de kaart via kaartje 2 go gemaakt met een foto van Quinn bewerkt zoals het lijkt alsof hij op een groot reclamebord in NY hangt met de tekst: " dit wereldburgertje word 1 jaar!!" In de binnenkant een kort gedicht met de afsluiting: Om 17.00 uur, half zes krijgen jullie een heerlijke afscheidszoen want dan wil ik graag mijn tukkie doen". Die zin heeft gelukkig voor veel duidelijkheid gezorgt, om 17.45 uur was iedereen weg. Ik weet uit ervaring dat sommige mensen blijven plakken, dit werkte fantastisch!! Voordeel was dat wij en Quinn konden bijkomen van alle drukte, hij lekker op zijn gemakje kon eten en ik hem daarna zonder problemen naar zijn bedje heb kunnen brengen!! Oja:de taart heb ik via taartbezorgen.nu besteld, heb nog een slinger besteld met zijn naam en leuk versierd met tafelkleden van Spiderman en piraten (just for fun, hij snapt er toch nog niets van)
    Al met al een heel geslaagde dag: hij vond de aandacht helemaal geweldig!!!

Succes en een hele fijne dag gewenst!

2. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ze heeft die 2 dagen heerlijk genoten. Ze heeft zowel buiten als binnen met de kindjes gespeeld. We hebben haar wel binnen gehouden als ze moest eten dan was het wat rustiger. En wanneer ze haar slaapje moest hebben dan viel ze lekker in slaap. Dus helemaal geen problemen gehad met de drukte ofzo.

Deel Deze Pagina