hoe 2e kindje bv geven met nr 1 in de buurt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jalou, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    hoi
    hier zwanger van no.4 en ik heb ook altijd BV gegeven, het valt allemaal wel mee hoor. Het is natuurlijk wel wat drukker, maar als je eenmaal je ritme gevonden hebt is het best te doen. Ik weet nog bij m´n tweede dat ik haar zat te voeden en m´n zoontje toen 21 maanden had een zak chips uit de la gepakt en lekker zitten rondstrooien, dan kun je gelijk opvliegen, maar dan heeft hij de neg. aandacht die hij vraagt. Dus ik liet hem gewoon gaan, het was toch al gebeurd, dus toen ik klaar was met voeden, heb ik het opgeruimd en er verder weinig over gezegd. het was het eerste en laatste incident, daarna nooit geen problemen gehad.
    en in mijn ervaring had ik het drukker met m´n ene kind dan toen ik er 2 had! bij de eerste veranderd je leven echt radicaal en bij een tweede ben je al voorbereid. dus gewoon op je af laten komen, als het niet wil/lukt kun je altijd nog een flesje geven. Maar dan zit je eigenlijk met hetzelfde probleem. :p lekker rustig met je oudste naast je een boekje ofzo lezen.

Deel Deze Pagina