Iemand een idee wat deze krampen kunnen zijn? Ik ben nu 38 weken en sinds enkele dagen heb ik heel onderaan in mijn bekken een zeurend krampend gevoel (een beetje zoals menstruatiekrampen). Het is niet zo pijnlijk, maar vraag me af wat dat kan zijn... Mijn buik wordt er niet hard bij, dus voorweëen kan niet echt he (al hoop ik zo van wel )? Iemand een idee of heeft iemand dat ook gehad?
Ik ben ook 38 weken zwanger en heb dezelfde krampen. Het is toch een beetje voorwerk volgens de vk. Ze heeft van de week gevoeld en onze meid ligt nu ook inderdaad een stuk lager dan de week ervoor. Maar helaas zegt het niks over de start van de bevalling..
, jammer dat het niet zegt over een komende bevalling... Ik vind het alleen wat raar omdat het geen harde buiken zijn, maar inderdaad het zal een andere vorm van voorwerk zijn.... dat het echte werk maar snel begint....
nee het zegt niks nee ik had t ook bij ongeveer week 38 maar ben pas met 41+3 bevallen na strippen! het kan wel voorwerk zijn, de stagiare zei, heb je straks als t goed is allemaal baat bij bij je bvalling... kan bv zijn dat je baarmoedermond wat verweekt enzo kortom, alle pijn is nuttig (maar ik weet hoe zat je op den duur ervan word hoor )
Tjah, ik heb zelf geen ervaring met harde buiken, dus ik kan het niet vergelijken. Maar deze krampen had ik bij de oudste ook, net als steken in de schaamstreek. En dat past toch echt wel bij indalen of het ingedaald zijn van de baby (ik weet niet of jullie baby al is ingedaald..??). Bij mij bij beide zwangerschappen rond de 37 weken begonnen en de oudste is met 40+4 geboren.. En inderdaad, dat het echte werk maar snel begint!
Hoi dames... Het zouden ook zeker de voorweeën kunnen zijn hoor! Harde buiken is weer heel iets anders dan voorweeën. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap het nadeel gehad dat ik deze al vanaf de 3e maand kreeg! Waardoor ik niet eens door had toen dus de daadwerkelijke bevalling zich ging aankondigen! Succes met de laatste loodjes! En genieten van de aankomende heerlijke tijd samen met jullie kleintjes in de armen! Liefs
@Bubbel: de dochter zou al een klein beetje ingedaald zijn een week en een half geleden... het kan dus idd best dat ze nu gewoon wat verder daalt.... En oei, je boort mijn hoop nu wel volledig in de grond , pas met 40 + 4 bevallen. Pff, dat is nog laaaaang! @ Zonnebloem, jij hebt dus nog langer moeten wachten... Zal er dus maar niet te veel aandacht aan geven, is duidelijk iets dat er bij hoort tijdens de laatste weken. had dat bij de eerste niet, maar deze zwangerschap is op veel vlakken anders.... @Mamavandaisy: ik zou het ook niet herkennen hoor, dacht dat de buik altijd meedeed... Bedankt voor de info!! al blij dat het iets normaal is...