Hoe 3 kids in de auto?

Discussie in 'De lounge' gestart door happy79, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Ik heb het een keer nagevraagd.. Aks 3 stoeltjes niet passen naast elkaar mag de oudste ongeacht leeftijd ( geen baby natuurlijk ) maar rond 3 jaar en maakt niet uit wat hun lengte en gewicht is .. Dan mogen ze in verhoger.. Past het wel dan ligt het echt aan gewicht en lengte .. De meeste vanaf een haartje of 3 mogen wel in verhoger.. Ik heb gelukkig een 7 persoons auto want mijn zoon van volgende Week 3 jaar is een klein dun ventje dus geen verhoger optie voor hem.. Mast dat tot 12 jaar geen airback uit moest wist ik niet,. Mijn oudste Zoon zit vaak voorin als ik hem naar school brengt.. Is een stuk handiger en hij staat gewoon aan.. Me zoon word 7 .. Wij hebben er een speciale sleutel voor om hem aan/uit te zetten .. Dus zal maar ff kijken waar de sleutel in moet om het aan/uit te zetten... Weer wat geleerd :) nooit te oud om te leren :)

2. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Sorry voor die rare woorden:) reageer via telefoon..

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Maar in jullie geval zou je ervoor kunnen kiezen (als je geen 7 persoons auto had) om jullie zoon van 7 op de zitverhoger of eventueel zonder stoelverhoger te vervoeren ipv je zoon van 3.

Deel Deze Pagina