Niets, maar ik moet wel zelf eten en drinken meegeven. Hij heeft een continu rooster en alle kinderen blijven over.
Bij mijn dochters school kun je een soort strippenkaarten kopen. De goedkoopste is de grootste. Dan kost overblijven 1,40 per keer. Dat is voor 1,5 uur; inclusief melk, thee of water.
2,44 per keer. Als je ruim van te voren aanmeld. Maar hoe later je aanmeld hoe duurder het wordt. Ik heb gewoon voor het hele jaar tegelijk opgegeven aangezien ze toch altijd overblijft. Je kan ook weer gewoon afmelden.
Vrijwillige bijdrage van 65 euro per schooljaar. Voor 3x per week, 40 weken per jaar, is dat dan.. 54 ct per keer Ze moeten wel zelf brood mee nemen, maar ik geloof dat de (vaste) overblijfmoeders wel een kleine vergoeding krijgen.
ehh per keer 1,5 euro geloof ik. Per maand 8 euro. Voor een heel jaar vooraf 70,- woensdag en vrijdag middag altijd vrij. heeeeeel veel kindjes blijven over, Colin zeker ook aangezien we 6 km van school af wonen en wij betalen dus 70,- per jaar. Eten en drinken moeten we zelf meegeven .
We hebben sinds de zomervakantie het continue-rooster, dus iedereen eet op school. Daarvoor kostte overblijven 1,- per keer.
Bedankt dames. Ik heb hier niets over een strippenkaart gelezen en met nog navragen of we zelf brood meenemen maar dat zal wel.
Nu nog 1,50 per keer, kan voor incidenteel los betaald worden maar voor structureel werken we met automatische incasso per kwartaal. De overblijfmoeders houden een lijst bij die elk kwartaal opgeteld wordt.Zelf brood en drinken mee nemen maar als een kind een keer iets vergeten is liggen er altijd crackers in de kast. De overblijfmoeders hebben altijd thee en cup a soup die de kinderen gratis krijgen
Hier kost het incidenteel 3,00 per keer. Mocht je een vaste dag in de maand hebben kost het 10 euro per maand voor die dag. Hier wordt het overblijven geregeld door gekwalificeerd personeel van de BSO, kinderen eten ook per leeftijd in eenzelfde ruimte en spelen daarna ook met de kindjes vandezelfde leeftijd. Dat wordt hier wel goed gescheiden gehouden en niet alles door elkaar wat je ook weleens hoort.