Tips en ervaringen inleiden......en kledingkeuze....

Discussie in 'De bevalling' gestart door november12, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. november12

november12 Actief lid

10 mrt 2012
    143
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik morgen word ingeleid! Heel spannend natuurlijk!! Maar een rare vraag misschien......wat doe je aan?? Ik heb echt een tas vol met kleren klaarstaan, alsof ik weken op vakantie ga...haha.....maar ik heb geen idee wat ik 's morgens aan zal trekken.
    Ik ga toch gewoon in mijn 'normale' kleding naar het ziekenhuis lijkt me?

Zijn er anderen die zijn ingeleid? Tips en ervaringen zijn van harte welkom!!

2. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    wat spannend zeg!
    ik ben 3 jaar geleden ook ingeleid en had de eerste 2 dagen gewoon een lekkere joggingbroek aan met een shirt en vest erover en pas na het breken van de vliezen had ik gewoon een nachthemd aan.. toen hadden ze namelijk iets op het hoofdje van de baby bevestigd om haar in de gaten te kunnen houden en daarom kon er geen ondergoed bij!
    je moet in ieder geval iets aandoen wat lekker zit meid!

3. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees nog even mee als er meer reacties komen.
    Ik word op 5Dec ingeleid. (als het dan al niet spontaan is gebeurd)

4. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Ik had een broek en t shirt aan.
    Bij de tweede een spaggeti hempje.
    Eerst ctg dus gewoon helemaal in de kleren. Daarna werden de vliezen gebroken en dus van onder helemaal bloot. Met een laken erover.
    Had voor na de bevalling een nachthemd.
    Belangrijk om niet te vergeten! lippenbalsem! ik had zulke droge lippen en Dikke sokken. Had beide keren ook hele koude voeten en was blij met mijn sokken.

5. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik had gewoon een lekkere losse broek en een shirt aan. Bij mij heeft het 2,5 dag geduurd eer er wat begon, mijn advies is dus ook echt iets comfortabels aan te trekken.

6. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Spannend, succes gewenst! Heb deze topic verplaatst naar "de Bevalling"

7. november12

november12 Actief lid

10 mrt 2012
    143
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt, ik heb direct even naar mijn vriend gemaild dat hij labello van de winkel mee moet nemen....
    En ik zal nog een paar extra sokken in de tas doen....
    Pppffff.......spannend allemaal hoor!!

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Die sokken heb ik nooit nodig gehad had het zo warm pff!! Succes !

9. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Een tip die ik je kan geven is; neem een koffertje op wielen met alles erin. Ik moest steeds weer heen en weer sjouwen tussen verloskamer en de kraamafdeling met 2 tassen... teveel meegenomen ;). Veel water blijven drinken, en labello meenemen.

Hemden met knopen voorin meenemen. Ik kreeg uiteindelijk een grote hemd met knopen aan de voorkant van het ziekenhuis aan, wat ik aan het einde wijd open had omdat ik het zo warm had. Aan de onderkant zou ik me geen zorgen maken, je ligt op de verloskamer toch naakt met een kleed over je heen.

Succes morgen

10. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Zorg dat je je bevalkleren aan hebt voordat je aan t infuus gaat. Ik had een nachthemd van de Hema met spaghettibandjes aan (kon aan de bovenkant ook omlaag zodat dochter meteen aan de borst kon). Eventueel nachthemd met knopen is ook handig dan kan dit ook. Neem voor na de bevalling iets lekker comfortabels mee, een joggingbroek, shirt en vestje bijvoorbeeld.

Heel erg veel succes morgen, wat onwijs spannend! Mij is de inleiding goed "bevallen". :)

Deel Deze Pagina