Hoi dames ! Gister zijn mijn vliezen gebroken , niet een hele plons maar een plasje en daarna af en toe nog wat . De vk kwam gelijk en heeft voorzichtig gekeken down under , en ze zei dat t vruchtwater er goed helder uitzag gelukkig. Maar goed gister ctg scan gehad in het ziekenhuis, die was goed ..en ala de weeen vandaag niet beginnen dan word ik morgen dus ingeleid. Morgen gaan ze dan ook pas toucheren vanwege infectie gevaar en na had van hoe het er voor staat down under , qua verweking of ontsluiting of iets.. Word bekeken hoe ze gaan beginnen met inleiden.. Ik vroeg me af of er dames zijn met ervaringen hoe het ging enzo , inleiden bij langdurig gebroken vliezen ..
Geen ervaring met langdurige gebroken vliezen maar wel je wel even een mooie bevalling toewensen want die zal niet lang meer op zich laten wachten
hier ook geen ervaring maar wil je wel heel veel succes en sterkte wensen voor de bevalling. Ga je naar het WFG of naar Alkmaar in het ziekenhuis? Inleiden is geen pretje, ik hoop heel heel erg voor je dat je nog zelf weeen krijgt en je niet ingeleid hoeft te worden.
Ik ga naar t WFG .. Straks om 14:00 ctg en dan afspraak maken voor inleiden ... Miss hebben ze vandaag al plek haha how knows.. Ben jij ook in het wfg bevalle ?
Nee maar zou ik de 37 weken niet halen dan zou ik daar wel moeten bevallen ook al stribbel ik daar wel erg tegen. Hoop dat ik dus gewoon de volgende 1 week en 5 dagen zwanger blijf zodat ik thuis mag bevallen
Nou ctg was goed in t ziekenhuis ..morgen om 7 uur start de inleiding.. Als er weinig is qua verweking of iets krijg ik gel en anders gelijk infuus. Morgen word ik gewoon mama !!!
Ingeleid om een andere reden, maar wel met gel. Ik heb 1,5 dag gel gehad (was dus niet meteen op dezelfde dag mama) en daarna begonnen spontaan de weeën en duurde de bevalling maar 4 uur. Ik kijk dus positief terug op het inleiden. Al vond ik die 1,5 dag op dát moment wel lang duren... Heel veel succes!!!
Okee .. Naja vanwege de gebroken vliezen moet ze er morgen uit.. Hopelijk heb ik al wat ontsluiting en anders hoop Ik dat de gel gauw werkt... Anders word t een keizersnede