Hou allemaal zon 9 dagen geleden voor de laatste keer gonalf gespoten waarna ik verplicht moest stoppen omdat ik 6 folikels had.Nu bespeur ik zojuist bloedverlies gespot is dit mogelijk mijn menstruatie al?
Ja dat kan zeker, al wil het niet zeggen dat alle follikels daarmee weg zijn. Ik zou een uitgangsecho aanvragen
Jep. Ik heb het zelf ook meegemaakt; laatste ronde menopur; teveel follikels, gestopt met prikken en een week later menstruatie maar er zaten nog wat follikels.. Heb je al gebeld? Wat zeiden ze?
Dat kan goed zijn hoor! Een IUI is bij mij nog nooit afgebroken, maar na mijn punctie werd ik ook na 9 dagen weer ongesteld.
Heb vandaag de uitgangsecho ben benieuwd..Heb best wat bloedverlies gehad 2 dagen maar nu is het veel minder al.. Mijn buik voelt vrij rustig ben benieuwd
Gisteren uitgangsecho gehad eierstokken nog onrustig maar mag over 2,5 week starten met primolut omdat mijn cyclus soms behoorlijk lang kan zijn dus dan hoef ik niet super lang meer af te wachten gelukkig
Pfff, irritant die onzekerheid over wel of geen menstruatie en verder mogen, he. Het zou best het begin van een wat vroegere menstruatie kunnen zijn. Door het plots stoppen met de medicatie heb je mogelijk wat minder goede eitjes en daardoor kan je lijf minder progesteron kan gaan aanmaken na een eisprong, waardoor je weer sneller ongesteld wordt. Maar het kan ook best een bloeding afkomstig van de nog overgebleven follikels zijn. Ik heb nu ook al twee keer een bloeding gehad, waarvan ik dacht (hoopte ) dat het mn menstruatie was, maar niets was minder waar helaas. Je lijf kan gewoon even helemaal van slag zijn door al dat gerommel. Hopelijk kun je snel weer verder!
Ik heb daarom gevraagd of ik medicatie mag om over 2,5 week mijn menstruatie op te wekken...Dus ongeveer op cyclusdag 20 start ik dan met primolut om de cyclus af te breken zodat ik rond begin november weer verder kan