Hoe ABC Dophilus geven??

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door MamaEsther, 1 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Ik geef borstvoeding en Chaevynn heeft vreeeeselijke krampen.. Nu heb ik zo'n potje ABC Dophilus gehaald; schijnt immers goed te helpen. Maar hoe krijg ik dat in vredesnaam bij hem naar binnen? Je kan het mengen met water en dan uit de fles laten drinken (heb ik geprobeerd, maar meneertje moet het niet) of op een lepeltje met een beetje water maar dan is het weer te stroperig.. Iemand een idee hoe ik het bij hem naar binnen kan krijgen?? :D

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey hey

hier ook dat gemier gehad.ik heb z'n 5ml spuitje gehaald bij de apotheek hier gaf ik het mee en dan gelijk erachter aan de borst

3. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Dat is nog eens het proberen waard.......! Ga maandag meteen zo'n spuitje halen! Andere tips blijven uiteraard welkom..! ;)

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    beetje melk afkolven en dan met een flesje geven of mag t niet met melk gemengt worden?

5. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Volgens mij wel, maar op de een of andere manier staat dat idee me nogal tegen, vraag me niet waarom..... Zal denk ik ook zijn omdat ze smaak van die ABC Dophilus niet al te denderend is, en om dat nou te mengen met MIJN melk, straks laat hij het staan hahahaha en moet hij het niet meer..... Zal wel een kromme gedachtengang zijn maar de borstvoeding betekent nogal veel voor me (en dat is nog een understatement) en ik zou het vreselijk vinden als er op wat voor manier dan ook een kink in de kabel zou komen.......

6. Sabr

Sabr Nieuw lid

30 dec 2008
    1
    0
    0
    Hoi Esther,

Ik zie dat je ABC hebt gehaald. Bij mij werkte eigenlijk niets tot we Infacol haalden. Dat was echt super spul. Ging heel handig er zit en pipetje in de dop. Dat deed ik voor meneer honger had en dan meteen de borst erachter aan.

Deel Deze Pagina