Hoe kan dit?

Discussie in 'Over deze site' gestart door Rono, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Hoi Hoi,

Begin deze maand heeft een zeker persoon iedereen bedreigd en beledigd op zp. Ze is daarna geblokkeerd.

Nu zie ik gewoon dat ze weer terug is?

Hoe kan dit?? Vorig jaar zijn er mensen om veel minder geband om nooit meer terug te komen en zij mag gewoon terug komen terwijl ze al 3 nicknames heeft gehad en t telkens verpest heeft. En notabene mensen heeft zitten bedreigen?

Kan er met mn pet niet bij? Ik vind wel dat alles over 1 kam geschoren moet worden. En niet de 1 wel en de ander niet.

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

geef je der groot gelijk in had er ook al ontdekt !

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Als het is wie ik denk dat het is vind ik het heel erg dat ze terug is en terug mag komen na alle bedreigingen die ze openbaar en prive gedaan heeft!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Belachelijk...Er zijn hier dames om minder voorgoed gebant en zij kan gewoon terug komen?????

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Waar??
    PB-tje? :D

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Oh laat maar, found it! ;)
    Ik vind het ook ongelooflijk dat ze weer terug is...
    Buiten het feit dat ze het niet verdiend snap ik gewoon niet wat ze hier nog zoekt?

7. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    echt belachelijk vind het niet kunnen

8. me83

me83 Niet meer actief

kunnen ze dan niet het ip adres zelf blokkeren van deze persoon.. dan heeft ze iig een andere computer nodig..

9. Rono

Rono Niet meer actief

Dat is dus het punt, dat kunnen ze wel. Hebben ze bij de vorige leden ook gedaan. Maar nu dus bij haar niet.

10. me83

me83 Niet meer actief

hmm jammer.. miss doen ze het alsnog wel nu ze lezen dat veel meiden eroptegen zijn dat ze weer ''gezellig'' mee typt..

ben nu wel beniewd wie het is ahahahah

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Denk dat ze niet gebant is maar in goed overlegd zelf haar account heeft verwijderd..
    Wel goed om te weten dat ze zich dan niet aan de gemaakte afspraken houd he...

12. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Hoi,

Het account van betrokkene is tijdelijk geblokkeerd geweest waarna het account is verwijderd. Betrokkene heeft een nieuw account aangemaakt en zonder goed te praten wat er toen gebeurd is hebben we na overleg haar een tweede kans gegeven.

Wil jullie wel vriendelijk verzoeken dit soort dingen in het vervolg via PB te doen. Volgens de regels zijn discussies en onderwerpen over waarschuwingen, geblokkeerde gebruikers en over het verwijderen, aanpassen, sluiten of verplaatsen van berichten en onderwerpen niet toegestaan.

Bij voorbaat dank!

Lotte

Deel Deze Pagina