hallo meiden. op de site waarop je vakantiebeoordelingen kunt bekijken staat altijd een 14 daagse weersverwachting.... en die is echt vreselijk slecht voor onze 14 daagse kampeervakantie.... hoe betrouwbaar is het? we gaan over 5 dagen weg... de temp zakt van 33 naar 20 graden met regen.... ik was even benieuwd gr Jose
Nou, ik kijk altijd op weeronline.nl en daar klopt geen reet van. De voorspelling voor morgen klopt vaak niet eens. En als je over 2 dagen kijkt naar de 14-daagse verwachting, kan die weer helemaal anders zijn. Oplichters zijn 't
Ik heb voordat we op vakantie gingen ook de 14 daagse weersvoorspellingen bekeken. Ze beweerden dat het ongeveer 26 graden zou worden. Toen we daar waren was het zeker weten boven de 30 graden. Ik zou er dus niet al te veel waarde aan hechten. Al kan ik me voorstellen dat als je gaat kamperen het weer wel mee moet zitten, in een tent vond ik het vroeger al vrij snel koud!
"er is niets zo veranderlijk als het weer" de voorspellingen worden constant bijgesteld. zelfs meerdere malen op 1 dag. fijne vakantie!
Erg onbetrouwbaar! 1 of 2 dagen geleden was er een bij (volgens mij) Editie NL een item waarin de 'weermannen' vertelden dat ze op zo'n lange termijn niet veel kunnen zeggen. Op de vraag waarom ze dan wel de verwachting aanboden, werd geantwoord dat ze nu eenmaal zo'n verwachting kunnen maken en mensen het toch ook wel leuk vinden om te weten!
Ik heb me laten vertellen dat dit een goede site is: Welcome to Weather Underground : Weather Underground
Erg onbetrouwbaar voor die langere periode. Als wij van weeronline waren uitgegaan dan hadden wij niet gekampeerd. Volgens weeronline zouden wij elke dag regen hebben. Uiteindelijk hadden wij 1 dag regen in 6 dagen tijd.
oh gelukkig... ik zit al te dubben wat ik nu toch voor de kids in moet pakken.... toch maar uitgaan van het slechte scenario denk ik zodat ze het in ieder geval niet koud hebben. iets uittrekken kan altijd thankx voor de antwoorden gr Jose