Witte haren

Discussie in 'De lounge' gestart door yeps, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yeps

yeps Bekend lid

27 aug 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    Nou ja zeg! Werd net door n vriendin op gewezen dat ik wat witte haren heb, en inderdaad..ze zitten wat aan de zijkant en ook 1 op mijn hooft(wat ik zo kan zien, Ms is het in werkelijkheid veel erger :D)
    Vind het echt erg...ik ben pas 33, heb heel donker haar en waarschijnlijk is t daardoor ook zo goed te zien. Ben bang dat ik in no time wit word...
    Overigens hebben anderen, zelfs m'n vriend het nooit gezien dus valt t alleen op in een bepaald licht , maar evengoed ben ik ervan geschrokken.

En even ter geruststelling.Ik weet dat er veel ergere dingen zijn in het leven, maar nu is dit heel even mijn persoonlijke drama :)

2. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend wees mij daar pas ook op. Vooral aan de voorkant en echt spierwit. De kapster zei dat zij dat zelf ook heeft en dat dat niet heel raar is verder. Ben pas 28, maar ach ik verf mijn haar toch standaard en het zijn er maar een paar.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb er ook al last van, al een aantal jaren en ben ook nog maar 28 jaar.
    De haren zijn echt spierwit. Ik verf het ook, maar helaas zie je de witte haren weer heel snel weer.

4. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik heb ook (spier)witte haren tussen mijn nog bruine haren. Het is wel langzaam meer aan het worden. Nu aan de zijkant en bovenop. Vooral met licht erop valt het op, zeker omdat ik donkerbruin haar van mezelf heb. Inmiddels laat ik mijn haar regelmatig kleuren. Dan zie je wel dat de witte haren een iets andere kleur hebben dan de rest van mijn haar (de kleur heeft natuurlijk een ander effect op wit haar). Ik ben trouwens 28.

Veel mensen zien het niet bij mij, maar ik let er natuurlijk ook op dus ik erger me suf aan die witte haren :(

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Alweer een grijze haren topic? Zou het aan het weer liggen ofzo :)

Ik ben 29 en voor ongeveer de helft grijs, iets meer. Dus het kan altijd erger ;)

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ook ik heb een aantal grijze haren, en ben 26. de kapster zij dat het met 25 jaar al begint :( (we takelen nu al af hihi)

7. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Bij mij kwamen de eerste witte en grijze haren op m'n 23e. Ik verf het al sinds m'n 19e in allerlei tinten, dus had het niet echt in de gaten, haha.
    Inmiddels ben ik echt grijs aan de zijkanten en bovenop aan de voorkant ook steeds meer, maar ik ben dan ook 'al' 36 :D
    Ik verf het nog steeds hoor. Vind het niet zo mooi bij mezelf...

8. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Herkenbaar! Ik kwam een paar maanden geleden er achter dat ik een paar grijze haren heb! Verschrikkelijk, weet het, het is echt niet het einde van de wereld maar toch. Nu verf ik het regelmatig en is het een tint donkerder dan mijn eigen haar. Niets aan te doen, helaas en ik ben ook pas sinds een paar weken 30.

9. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    ik al vanaf me 18e grijs helaas:(
    dus elke maand verven want die uitgroei ziet er niet uit

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.346
    36.205
    113
    Ik ben 29 en sinds mijn 25e al behoorlijk grijs, dus ja, verf het regelmatig, maar heb ook heel donker haar, dus de uitgroei valt erg op.

Deel Deze Pagina