Hoe actief waren jullie in de laatste maand?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Luzy, 8 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ik viel een paar weken voor mn bevalling op mn stuitje, kon amper meer lopen daarna dus heb weinig kunnen doen. Als je je goed voelt, lekker van genieten! Alleen zou ik nu wel oppassen met Corona enzo, dat je niet ineens ziek je bevalling in moet..

2. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Echt ver ging ik niet, maar kon ook niet omdat ik zoveel moest plassen en die hitte was ook niet fijn. Maar heb tot het laatst nog wel echt genoten, geluncht, uiteten geweest (toen kon het nog op de valreep) en blij dat ik dat heb gedaan! Ik werd alleen heel misselijk in de bouwmarkt een keer, dat ik ook bijna flauwviel, dat was echt naar en toen dacht ik ok, vanaf nu moet ik dit soort dingen misschien maar niet meer doen (teveel prikkels). Maar kan ook omstandigheden samen zijn geweest.

Lekker doen wat goed voelt en wat nog kan binnen de mogelijkheden. Huishouden heb ik echt nog tot de laatste dag gedaan, ben daar veel te eigenwijs voor.

3. Wollig

Wollig Bekend lid

25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    #23 Wollig, 16 dec 2020
    Laatst bewerkt: 16 dec 2020
    In 2018 heb ik in de laatste maand tijdens mijn verlof nog een groot feest gehad van mans werk, dagje gaan shoppen in een andere stad, uit eten geweest enzo, gewoon dingen die je nog even gemakkelijk samen met zijn tweeën kunt doen. Voordat alles ingewikkeld wordt met herstellen, luiers, voedingen, slaapjes.
    Maar ik ging niet verder dan een half uur/3 kwartier van huis. Mocht er iets beginnen, wilde ik snel thuis kunnen zijn. En alleen mét man en de auto.

Deel Deze Pagina