M'n dochter heeft mijn mobiel in handen gehad en nu doet hij het niet meer. Waarschijnlijk heeft ze hem uitgebreid in haar mond gestopt, ik zie nl een klein beetje vocht zitten. Ik kan hem nog wel aan/uit zetten, maar heb geen beeld. Ik heb hem bij een abonnement gekregen ( Samsung galaxy). En nu? Heb ik pech gehad of is er nog kans dat ze er iets mee doen?
misschien een dagje laten liggen/drogen en morgen nogmaals proberen. Anders proberen via inboedelverzekering.
Uitzetten en eventueel op de verwarming leggen. M'n zusje haar telefoon was in een glas fanta gevallen, die deed het pas weer na een maand. Vervelend zeg 😔 hopelijk komt het goed.
Aah wat vervelend! Inboedel of aansprakelijkheidverzekering? Een bak rijst is een broodje aap verhaal. aanzetten na vochtig of nat worden, moet je nooit doen. Uitlaten, accu eruit en laten drogen. Dan pas weer aan.
Uit elkaar halen en drie dagen in een bak met rijst doen alle onderdelen. Daarna in elkaar zetten en duimen.
Het klepje er af halen, de batterij ook als dat gaat en dan in rijst leggen. Werkt echt! Hier ook eens gehad, gsm op een natte plek gelegd op het aanrecht en die ging niet meer. In rijst gelegd en de volgende ochtend ging die weer en niks meer van te merken Rijst trekt alle vocht weg.
Idd in een bak met rijst, het werkt wel hoor, het rijst trekt het vocht er deels uit. en anders fohnen. Geen idee hoe je verzekerd bent, vaak vallen dit soort dingen er niet onder, maar je kan het altijd proberen om via de verzekring te doen!
Rijdt heb ik idd ook gelezen. Alleen volgens mij was het beter als je hem nog niet aan gedaan had. Hoop dat hij het weer gaat doen.
Heb hem in een bak rijst gelegd, thanks. Vrees alleen het ergste, in 1e instantie dacht ik dat hij misschien leeg was. Heb hem in de oplader gestopt en toen werd hij na verloop van tijd erg warm. Meteen de stekker eruit getrokken, maar dat is natuurlijk al te laat. Pas toen ik hem openmaakte zag ik een beetje vocht zitten. Dochter krijgt weer tandjes dus ze zit overal aan met haar mond, echt balen dit... Hoop maar dat het feit dat alleen het beeldscherm het niet deed nog hoopvol is.