Ik heb de zonnebrandcreme voor baby´s van de HEMA. Maar ik vind het drie keer niks. Als ik ons kereltje insmeer dan lijkt hij wel een spook zo wit is hij. En als ik het er weer af wil halen, dan wil dat bijna niet. Wat voor merk gebruiken jullie ? En hoe bevalt dat ?
Ik gebruik P20 sunfilter. Ideaal voor ons, 1 keer smeren en je bent klaar en houd alle schadelijke straling tegen. Ok hij is duur, maar dan heb je ook wat
heb van de roc faktor 40 maar smeert ook moeilijk en blijft wit uitzien..(in de winkel zegt die verkoopster Echte aanrader hoor ga toch voor de zwitsal
ik heb van Louis Widmer (te koop bij aptotheek) die is speciaal voor kinderen en parfumvrij. Ik geloof dat je uk ook eczeem heeft? Niels iig wel en deze zonnebrand kan hij heel goed tegen!
@Inky: Ik heb zelf eczeem, ik hoop niet dat uk het ook krijgt. Maar dames ik ga vanmiddag maar even shoppen voor andere !
Een kennis van mij wees me hier op http://www.milieudefensie.nl/visie/gevaarlijkestoffen/zonnebrandcreme.htm
Ik heb de zwitsal factor 50 gekocht. Smeert een stuk beter ! @Gerda1977: ik had idd wel eens eerder gehoord dat er schadelijke stoffen kunnen zitten in verzorgingsproducten. Op de ene site stond wel dat zwitsal het er ook in had zitten en op een andere site stond dan weer dat het niet in zwitsal zit
Ik dacht al dat het aan mij lag. Die Hema zonnebrandcreme is echt waardeloos. Ik heb Etos faktor 50 gekocht, en die smeert prima.