net buisjes en pretpark

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Tammie87, 8 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    hoi

Gisteren heeft mijn zoon van 4 een buisje gekregen en nu mag hij een week geen wilde gingen doen. maar nu gaan we vandaag een weekendje weg en wilde we morgen of overmorgen naar een pretpark. Kan dat wel of beter niet?

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.134
    8.867
    113
    Ik zou kijken hoe hij zich voelt.

3. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik zou zeggen kijk naar je zoon, hoe wild zal hij het gaan maken? Hij kan wel wat sneller misselijk zijn.
    Onze zoon heeft 2 weken geleden buisjes gehad en wij hebben dat advies niet gehoord, 1 dag thuis houden en toen mocht hij alles weer. (Op badderen en douchen na dan).

Anders de poli nog even bellen voor advies.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.134
    8.867
    113
    Hier alle keren ook enkel het advies 'oren twee weken droog houden'.

5. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Bij buisjes hier altijd alleen twee weken niet zwemmen en voorzichtig met badderen/geen haren wassen.
    Geen wilde dingen doen heb ik hier nog nooit gehoord en ik vraag me ook af wat voor wilde dingen een kind van 4 uberhaupt in een pretpark kan doen. Kinderachtbaan is wel het wildste, lijkt me?

6. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    oooh oke dan gaan we gewoon, hij voelt zich verder prima. douche mocht hier dan weer wel zolang de straal maar boven op zn hoofd blijft. zwemmen en in bad een week niet

ja ze zei niet heel wild spelen zover dat kan met een 4 jarige en niet zwaar tillen haha omdat het buisje nog moet vastgroeien.

bedankt voor de reacties

Deel Deze Pagina