hoi Gisteren heeft mijn zoon van 4 een buisje gekregen en nu mag hij een week geen wilde gingen doen. maar nu gaan we vandaag een weekendje weg en wilde we morgen of overmorgen naar een pretpark. Kan dat wel of beter niet?
Ik zou zeggen kijk naar je zoon, hoe wild zal hij het gaan maken? Hij kan wel wat sneller misselijk zijn. Onze zoon heeft 2 weken geleden buisjes gehad en wij hebben dat advies niet gehoord, 1 dag thuis houden en toen mocht hij alles weer. (Op badderen en douchen na dan). Anders de poli nog even bellen voor advies.
Bij buisjes hier altijd alleen twee weken niet zwemmen en voorzichtig met badderen/geen haren wassen. Geen wilde dingen doen heb ik hier nog nooit gehoord en ik vraag me ook af wat voor wilde dingen een kind van 4 uberhaupt in een pretpark kan doen. Kinderachtbaan is wel het wildste, lijkt me?
oooh oke dan gaan we gewoon, hij voelt zich verder prima. douche mocht hier dan weer wel zolang de straal maar boven op zn hoofd blijft. zwemmen en in bad een week niet ja ze zei niet heel wild spelen zover dat kan met een 4 jarige en niet zwaar tillen haha omdat het buisje nog moet vastgroeien. bedankt voor de reacties