hallo, ik wil de leidsters van het kdv een attentie geven met kerst ( chocolaatje oid) maar Olaf heeft twee leidsters op zijn groep maar vaak genoeg lopen er ook andere leidsers van andere groepen rond op zijn groep en spelen met hem. Wat vinden jullie, geef ik alleen een attentie aan zijn vaste leidsters of aan alle leidsetrs van het kdv? Liefs Laika
Ik heb de vaste leidsters (3) allemaal een doosje bonbons gegeven, en een zakje chocola die ze dan maar aan inval moesten geven.
Ik heb vandaag een zakje chocolaatjes gegeven met een kerstkaart eraan, dit was gewoon voor bij de koffie/thee vandaag. Dus 1 zakje om te delen met alle leidsters . Als je echt per persoon iets wilt geven dan zou ik alle leidsters wat geven.
Ik zou als ik jou was je gevoel volgen. voel jij het zo dat ze allemaal wat wilt geven of alleen ze vaste juffies. en ik persoonlijk ben al heel blij met een kerst kaartje aan het team of persoonlijk vindt het super dat je er aan denkt
Ik sluit me aan bij Anakin, of voor allemaal wat (eventueel de andere leidsters iets goedkopers) of iets voor bij de koffie/thee voor z'n allen. Wel lief dat je er aan denkt idd! Mijn zusje werkt ook op een kdv en vindt het ook altijd erg lief als ouders iets lekkers meenemen voor in de pauze, bijv. met kerst dus.
ik zat met de zelfde twijfel. vind het een goed idee om een grote zak chocolaatjes of iets dergelijk te geven voor in de pauze. vanavond maar even halen
Ïk heb er ook over getwijfeld, maar niet gedaan omdat ons KDV erg duur is. Ik ga er dus maar vanuit dat ze een mooi kerstpakket zullen krijgen Anders zou ik alleen de vaste leidsters geven!
omdat ze dat gewoon zelf bepaald hebben, dat is het uurloon dat je moet betalen. Overstappen wil ik niet, want het is een heel goed KDV en zit superdichtbij. Daarnaast zijn er overal lange wachtlijsten, dus dat is ook geen optie.
Super lief dat sommige moeders aan (ons) de leidsters iets willen geven! Zo hebben we het gevoel dat we toch nog iets goed doen