Hey dames Laatst had ik alle foto's die ik op mn laptop+ externe schijf bij elkaar staan, op maand gesorteerd. Dus bv mapje januari 2012, en dan alle foto's die die maand gemaakt waren stonden er in, of ze nou op de c schijf stonden of externe schijf. Maar weet niet meer hoe ik dat voor elkaar kreeg. Weten jullie het?
Als je op je rechtermuisknop Klikt en dan sorteren? Gaat het een beetle met je? Heb vaak aan je gedacht.
Weet je niet meer hoe je die mapjes kan maken of kun je ze niet meer terugvinden? Voor het maken: op de plek waar je ze wil plaatsen even op de rechter muisknop klikken en vervolgens naar 'nieuw' gaan in het menu. Als je daar op staat dan kun je 'map' aanklikken en zelf een naam geven. Daar kun je dan alle foto's in kwijt! Zo doen we het hier ook... Als je ze niet meer kunt vinden kun je zoeken via de zoekfunctie in windows verkenner (mits je de naam van de mappen nog weet). Off-topic: Hoe is het met jullie? (beetje 'domme' vraag, maar toch)
Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar bedoel je om de fotos op datum te sorteren? Je kunt bovenin de balk klikken op datum sorteren. Ik maak dan zelf mappen waar ik ze in knip en plak.. Maar zorg altijd dat je de fotos nog ergens anders hebt staan. De kans dat er zo iets mis gaat en je iets weggooit is ook aanwezig. Ik weet niet zeker of je dit bedoeld, zou anders niet weten wat je bedoeld.