Hai meiden, Hoe lang lekten jullie nog na het stoppen met de bv en zijn er misschien nog tips om dit te stoppen? ( vermoed zelf van niet ) Ik ben nu 3 weken geleden gestopt met de bv en af en toe drupte het nog iets snachts. Nou vind ik een beetje druppen niet erg, maar mijn zoontje is op het ogenblik erg aan t spoken snachts en mijn borsten reageren daar gewoon gelijk op. Vannacht bleef t ook maar gewoon eruit stromen ipv een beetje druppen en dat is natuurlijk wel erg irritant. Het is trouwens ook als mijn man dan snachts naar m'n zoontje gaat. Alleen al van t horen huilen begint t spontaan te lopen! Heb de bv overigens echt heel rustig afgebouwd, dus daar kan het niet aan liggen...
Ik ben twee jaar geleden gestopt en ik krijg er nog wel eens een druppeltje uit onder de douche. Gaat meestal niet zo snel.
Ik ben afgelopen april gestopt en lek ook nog steeds af en toe een druppeltje. Maar heb ook ruim een jaar bv gegeven, denk dat dat ook meespeelt in het lange lekken.
Wattt na 2 jaar zelfs nog?! Wist wel dat t een paar maanden kon duren, maar zolang?? Maar wordt de hoeveelheid wel snel minder of dat ook niet? Hier idd ook ruim 14 maanden bv gegeven...
Kan echt wel aantal maanden duren, en ook meerdere jaren hoor je regelmatig. Ik heb er toen ze gestopt waren geen last van gehad, maar goed, hier dronken ze ook toen ze op school zaten, dus wel een beetje langer dan 14 maanden.
Nadat ik bij de oudste was gestopt heb ik nooit meer gelekt, maar had bij hem dan ook te weinig productie. Maar goed te weten dat ik daar straks wel rekening mee kan houden alhoewel we hier nog niet aan stoppen willen denken. Ik zal tegen die tijd in elk geval een nieuw pak zoogcompressen in huis halen.