Ik ga 1keer in de week met ons zoontje zwemmen van 1,5 jaar. Nu draagt hij een zwemluier van pandababy ideaal, alleen valt mij op dat er veel ruimte zit bij zijn benen. En ben nu aan het kijken voor andere zwembroek. Maar twijfel heel erg of ik een zwemluier terug koop of zwembroek met luier. Wat vinden jullie fijner en iemand idee waar ik iets leuks kan kopen voor hem.
Ik heb altijd gewoon een zwembroekje met zwemluier gebruikt. Alleen een zwemluier vind ik niet zo mooi en een zwembroekje hoeft niet duur te zijn.
Ik zou geen gewone luiers gaan gebruiken, die zuigen enorm veel water op en worden dan gigantisch dik en zwaar, daarom heb je speciale zwemluiers. Zou er idd een leuk zwembroekje overheen doen!
Ik heb dus een zwempak waar zwemluier ondermoet en zwembroek met al verdikking in. Het beide houd plas niet tegen wel poep Pandababy heb ik ook toevallig (gratis gekregen) maar vond ik super onhandig is echt zooo groot en lomp?! Ik zou dus gewoon zwembroekje kopen (is gewoon extra lag fleece onder en wat strakker om benen. Ik heb die van smafolk maar er zijn vele andere merken.
Ik heb altijd zwemluier en zwembroek gedaan. In de zomer thuis in de schelp kon hij dan fijn alleen met zijn zwembroekje, kon die luier gerust uitblijven. Vermits ik een heel smal mannetje heb, heeft hij heel veel plezier van zijn zwembroekje gehad
K ga elke week zwemmen en mijn dochter heeft een zwemluier vsn de kruitvst en dasrover een gewoon zwembroekje.
Hier een zwemluier..... Vindt het ideaal. Bij het duikertje heb je verschillende merken en ook stoere shorts voor jongens. Vind het zonde voor elke week zwemmen om wegwerpzwemluiers te gebruiken.