Zwembroek met luier of zwemluier?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Matirini, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matirini

Matirini Actief lid

14 jul 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen
    Ik ga 1keer in de week met ons zoontje zwemmen van 1,5 jaar. Nu draagt hij een zwemluier van pandababy ideaal, alleen valt mij op dat er veel ruimte zit bij zijn benen. En ben nu aan het kijken voor andere zwembroek. Maar twijfel heel erg of ik een zwemluier terug koop of zwembroek met luier.

Wat vinden jullie fijner en iemand idee waar ik iets leuks kan kopen voor hem.

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.938
    3.954
    113
    Ik zou een pak zwemluiers kopen en daar overheen een leuk zwembroekje.

3. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik heb altijd gewoon een zwembroekje met zwemluier gebruikt.

Alleen een zwemluier vind ik niet zo mooi en een zwembroekje hoeft niet duur te zijn.

4. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Ik zou geen gewone luiers gaan gebruiken, die zuigen enorm veel water op en worden dan gigantisch dik en zwaar, daarom heb je speciale zwemluiers. Zou er idd een leuk zwembroekje overheen doen!

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik heb dus een zwempak waar zwemluier ondermoet en zwembroek met al verdikking in.
    Het beide houd plas niet tegen wel poep;)

Pandababy heb ik ook toevallig (gratis gekregen) maar vond ik super onhandig is echt zooo groot en lomp?!

Ik zou dus gewoon zwembroekje kopen (is gewoon extra lag fleece onder en wat strakker om benen. Ik heb die van smafolk maar er zijn vele andere merken.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb altijd zwemluier en zwembroek gedaan. In de zomer thuis in de schelp kon hij dan fijn alleen met zijn zwembroekje, kon die luier gerust uitblijven.
    Vermits ik een heel smal mannetje heb, heeft hij heel veel plezier van zijn zwembroekje gehad :)

7. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

K ga elke week zwemmen en mijn dochter heeft een zwemluier vsn de kruitvst en dasrover een gewoon zwembroekje.

8. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Hier een zwemluier..... Vindt het ideaal. Bij het duikertje heb je verschillende merken en ook stoere shorts voor jongens. Vind het zonde voor elke week zwemmen om wegwerpzwemluiers te gebruiken.

9. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Wegwerp zwemluier. Als ze poept kan ik het zo weg gooien :)

Deel Deze Pagina