onze dochter is inmiddels 14 maanden maar klein van stuk! In het begin heb ik haar gedragen met de marsupi draagzak die super fijn is. Nu vind ik haar te zwaar om te buikdragen. Nu gaan wij binnenkort op vakantie en lijkt het mij ook handig om te gaan (rug)dragen. Voor de stukken die niet relaxt zijn om met de buggy te rijden. Ik ben sowieso geen fan van die buggy... heb liever mijn bugaboo mee. Ik ben klein 1.57 en heb nu een tula gekocht. Ben benieuwd naar mijn ervaring ermee. Hoelang hebben jullie je kindje gedragen en welke draagzak hadden jullie? Ik kon overigens ook de draagdoek van iemand lenen maar ik ben niet zo goed met die dingen. Wat een gedoe....
Leuk, ik heb ook een tula. Ik heb dochter de eerste vier maanden in een doek gehad en daarna in de tula. Ze is nu net twee en ik draag haar nog regelmatig op mijn rug. De wandelwagen gebruik ik ook nooit meer. De tula is zo handig om mee te nemen opgeroly in een tas. Mijn dochter wil liever in de tula dan in de wagen. Hoop dat het hou ook bevalt. Veel plezier met wandelen .
Dank je wel! De wandelwagen vind ik ook fijn maar voor de kleine stukjes een heel gedoe vind ik altijd. Zat te twijfelen over de toddler ( vanaf 18 maanden kan tot 20 kilo) en de gewone ( ook tot 20 kilo) alleen het zitvlak is kleiner. En die kan je weer uitbreiden met de free to grow expanders. Aangezien mijn dochter nog klein is ( broekmaat 68) heb ik de gewone gekocht. Daar kan ze vast nog een prima tijdje.
Een wandeleagen is ook fijn en heb ik toen ze kleiner was wel vaker gebruikt. Mijn dochter is nu 26 maanden en loopt goed. Nu ga ik met de fiets ergens en dan neem ik de tula mee voor als ze niet meer wil lopen. Of niet meer luistert en steerd wegloopt . Ik heb een tula baby, mijn dochter heeft broekmaat 80. Misschien zou de toddler nu beter passen, maar ze kan nog wel in de baby. Denk dat jij dus ook nog wel een tijdje met de baby maat kan.
Ik draag met de Isara toddler, die is verstelbaar vanaf maat 74 tot 104. De tula standaard past vanaf maat 74, de tula toddler vanaf een ruime maat 92. Waarschijnlijk is de tula dus nog te groot met haar maatje 68. Het is dus maar goed dat je geen toddler hebt gekocht.
Onze dochter van 15 maanden draagje ik nog steeds en dat blijf ik ook nog een lange tijd doen. Doe veel op de fiets, dus erg handig hoeft er geen buggy mee ( hebben we niet eens) Ik draag met een doek, maar krijg over 2 weken een handgemaakte draagzak binnen
Tula baby zal nog makkelijk passen!! Meld je anders aan op facebook op de pagina draagpraat, daar kan je alles vinden wat je weten wilt!
Heb hem getest en past er perfect in!! Oh dat merk kende ik niet... snel even gespiekt en leuke printjes.
Mijn meisje van 2 jaar en 5 mnd oud draag ik nog steeds. Helaas is ze nu te groot voor de tula toddler ( 1m07.5 lang bij 19.2 kilo) Maar draag haar in een draagzak van draagdoeken stof op mijn rug. Zwaar is het wel als ik langer dan 2 uur draagt. Maar een een uurtje is nog wel te doen hoor. Ze vind het nog steeds heerlijk om gedragen te worden
Mijn dochter is ruim 2 en ze wordt nog steeds regelmatig door ons gedragen. Vaak gebruik ik een draagdoek en anders een Oscha Cairis Toddler. Mijn vriend gebruikt een Wompat Medium. Daar past ze nog net in, maar ze wordt al wel wat aan de grote kant ervoor. Mijn dochter zit nu in maat 92 en is bijna 14 kilo.