Welke smalle duowagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bunchy, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Ivm smalle gang beneden en advies hier om zeker duowagen aan te schaffen, mijn volgende vraag aan jullie welke zou je adviseren.
    Smal s een vereiste..
    Super thanks

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Als hij voor je oudste zoontje is en er nog een kindje geboren gaan worden(dus geen tweeling) zou ik voor de Phil & Teds gaan! Wij gaan hier ook voor, heel veel goede recenties gehoord, niet te groot, enkel te gebruiken en het onderzitje schijnt groot favoriet te zijn bij de oudere kindjes!!

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Tsja, de Phil en Teds is de smalste (volgens mij), maar zelf vind ik het niets. Kan het niet uitleggen, maar heb er geen lekker gevoel bij. Hebben zelf gekozen voor een duowagen van Mountainbuggy. Hebben hem toevallig vorige week uitgeprobeerd samen met Jesse zijn nichtje (die gewend is achterin een Phil en Teds te zitten) en ze vond het geweldig en keek haar ogen uit. Normaal hoor je haar meestal niet en nu kraaide ze het regelmatig uit.
    De Mountainbuggy Duet is overigens ook maar 63 cm breed (niet veel breder dan een enkele wagen). Hij rijdt trouwens ook erg soepeltjes en licht en je kunt er een reiswiegje op plaatsen.

4. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Heb het net even voor je nagekeken, de Mountainbuggy Duet is maar 2,5 cm breder dan de Phil en Teds (die is 60,5 cm. breed).

5. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

ik heb de phil en teds...Fijne wagen.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier ook de phil en teds. Moet eerlijk zeggen dat ik er in het begin ook een raar gevoel bij had, maar hij bevalt super goed. Ben echt blij met dat ding.

7. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Waarom een raar gevoel? Heb op Google gekeken maar hij ziet er wel mooi uit moet ik zeggen. Ga zelf in de winkel nog kijken en dan op marktplaats kijken... Wij hebben weinig ruimte dus na half jaar of jaar gebruik schat ik zo in, verkoop ik m zelf ook weer via mp en gebruiken we enkel nog onze bugaboo.
    Wie weet of de Teds veel breder is dan de cameleon?
    De cameleon past precies goed in ons gangetje nl.

8. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Het rare gevoel heb ik denk ik doordat de achterste er echt ondergeschoven zit en in het begin er echt onder bungeld. Ik heb liever dat mijn kindjes op gelijke hoogte zitten. Daarnaast vind ik zelf dat je minder contact hebt met de achterste, zeker wanneer ze nog klein zijn en net over zijn naar de buggy-inzet (stoeltje). Ons nichtje zie je nauwelijks zitten.
    Bovendien stuurt de Phil en Teds zwaarder (vooral in het begin) omdat je de oudste voorop hebt zitten. Daarnaast moet je oppassen dat je de achterste er altijd als eerst uithaald, anders kan de wagen naar achteren kieperen (met name wanneer ze ouder, en zwaarder worden).
    Maar iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur, naast elkaar of achter/onder elkaar.

Deel Deze Pagina