Hoe anoniem ben jij op het forum?

Discussie in 'De lounge' gestart door Milla, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ho ho ho ho... ff een rem... Het is niet zomaar de bedoeling dat iedereen nu z'n nickname gaat veranderen. Dat is niet de bedoeling. Alleen in uitzonderlijke gevallen kan er door het beheer een uitzondering worden gemaakt, maar dit vergt voor ons ook veel werk :(.

Ontopic: ik ben absoluut niet anoniem hier. Iedereen kan me zo vinden. Ik weet ook dat ik hier meelezers heb, maar blijkbaar vinden ze mijn leven nogal interessant. Doe maar lekker zou ik zeggen! Ik heb niets te verbergen...

Groetjes,
    Josien

2. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    ow sorry.. zo bedoelde ik het niet hoor... ik weet dat er voor mij een uitzondering is gemaakt... dus sorry :oops:

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik ben hier 100% niet anoniem haha.

Iedereen mag lezen wat ie wilt, boeit me niet zo heel erg. Ik denk zelf wel dat mensen meelezen, heb ooit op mn werk op zp gezeten. En de hele wereld weet geloof ik al, dat ik aambeien heb gehad, haha.

4. Milla

Milla Niet meer actief

Dat bedoel ik dus, zoiets zou ik absoluut niet willen.. Alleen al de gedachte dat mijn baas (heb geen baas, maar toch) zoiets zou lezen! :)

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Dat is omdat ik het zelf verteld heb haha. ;)

Hoe gaat het, ja goed,alleen die aambeien haha.

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Maakt niet uit............ ;)

7. Gewoon Mama

23 feb 2008
    78
    0
    0
    I probeer ook om hier anoniem te schrijven, ik weet dat er mensen heel nieuwschierig zijn en alles willen weten :rolleyes:

Op een ander forum die besloten is ben ik niet anoniem.

edit moderator: gelieve je teksten in normaal letter type te plaatsen en niet vetgedrukt. Bedankt!

8. sinada

sinada Niet meer actief

Ik ben 99,99 % anoniem. Er is een iemand die weet wie ik ben en verder niet.

Het is niet bewust maar zo is het nou eenmaal

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik probeer zo anoniem als mogelijk te blijven.
    Mn naam en woonplaats staan niet in mn profiel en worden ook niet op het forum genoemd door de dames die het weten.
    Maar als er mensen zijn die meelezen pikken ze me er wel uit vrees ik.
    Er zal vast wel iets herkenbaars van me staan in 1 van die duizenden berichtjes ;)

10. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik ben niet anoniem, en ik heb ook niet het idee dat mensen van heel dichtbij hier op het forum zitten. Maar met de zwangerschappen heb ik alles hier verteld, ook meteen toen ik een positieve test had. Ik heb zo iets van als het fout gaat dan krijg ik hier ook steun als het nodig is. Gelukkig is het allemaal goed gegaan, en ben ik een trotse moeder van 2 jongens!

11. Niet meer actief

ik ben ook niet anoniem

12. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik ben wel anoniem. Mijn naam en woonplaats heb ik niet in mijn profiel staan (ik heet dus geen marijke ;) ) Geboortejaar klopt wel.
    Ook zal ik de naam van mijn dochtertje hier niet noemen. En foto's plaats ik al helemaal niet, ben veel te bang dat anderen mijn foto;s gaan gebruiken ofzo, wat toch wel regelmatig gebeurd

13. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Ik weet niet of ik anoniem ben. Ik heb niet mijn naam en woonplaats vrijgegeven, omdat we een kinderwens hebben en ik geen zin heb in: en? Is het al gelukt? Maar ik ga niet heel omslachtig antwoorden geven en er vreselijk op letten wat ik hier neer zet.
    Als er iemand is die mij kent en mee wil lezen, moet ie dat vooral doen. Daar kan ik niet wakker van liggen. Zolang die persoon dus maar niet gaat vragen: En? Is het al gelukt? Dat kun je denk ik dan hier wel aan mijn banner zien ;)

En ja, het blijft internet, en dat is voor iedereen toegankelijk...

14. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ik ben qua naam dan wel anoniem maar als iemand zou gaan zoeken op drieling en de namen ervan , is het zo gevonden. Ik had eerst ook een blog over de drie, elke week updaten met foto's en de vooruit gangen. Dit had ik gemaakt voor mijn familie.

Maar de zogenaamde vader en zijn familie wist deze blog ook , dus heb het eraf gegooid. Gun het hun totaal niet.

Probeer zo anoniem mogelijk te blijven, dus zelden ook foto's plaatsen.

Groetjes Brez

15. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben ook voor 99,9% anoniem.. ondanks dit, lieg ik nooit op het forum ;) is ook belangrijk he? hehe :)

16. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik ben hier absloluut niet anoniem. Kheb in princiepe niks te verbergen. En dingen die ik wel voor mezelf wl houden, vermeld ik hier gewoon niet :)

17. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik ben ook bepaald niet anoniem, ik kijk wel uit met wat ik wel en niet post.

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik ben redelijk anoniem ik heb wel een paar foto's in mijn album zitten maar ja dan zou een bekende eerst de link moeten leggen naar mijn nickname en denk dat dat lastig is. Nu is het puur toeval als iemand mij herkent. Wij zitten ook in de MMM dus wil niet dat iedereen dit leest vandaar geen woonplaats vermeld. Maar als je goed gaat zoeken in mijn berichten zou je er eventueel wel achter kunnen komen. Maar dan moet je wel echt een stalker zijn. ;)

19. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Mijn schoonzus zit ook op dit forum maar dat weten we van elkaar. Voor haar heb ik dan ook in principe geen geheimen maar in het algemeen zet ik er niet teveel herleidbare informatie op. Ik vind het wel prettig om een klein beetje anoniem te blijven.

20. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ben ook niet anoniem, alles wat ik hier schrijf zou ik in het echt ook wel zeggen. Als je topics gaat openen of iemand nog een huurmoordenaar in de aanbieding heeft om je schoonmoeder om te laten leggen dan zou ik inderdaad niet herkend willen worden. Maar dat is hier gelukkig niet aan de orde.

En de dingen die ik wel voor mezelf wil houden, die gooi ik ook niet op internet.

Deel Deze Pagina