Hoe anoniem ben jij op het forum?

Discussie in 'De lounge' gestart door Milla, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik ben niet anoniem en dat hoeft voor mij ook niet.. ik zet geen dingen hier neer die mensen niet mogen weten.. ook wat betreft schoonouders e.d. ik heb geen geheimen.. ik weet trouwens niet of hier bekenden meelezen.

Dus nee.. ik ben niet anoniem hier!

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik ben hier ook totaal niet anoniem. Sta er ook niet bij stil. Wat ik schrijf, is wat geweten mag zijn.

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik ben volgens mij helemaal niet anoniem. met een beetje pluiswerk heb je zelfs mijn huisadres gevonden. maar ik vind het niet zo erg, want ik heb niks te verbergen.

4. je adres is me niet gelukt, je 06 had ik wel zo te pakken :)

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hmmm misschien had ik dat inderdaad beter niet kunnen zeggen haha

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik ben ook totaal niet anoniem en het maakt me ook niets uit.

Als mensen willen weten wat er gebuerd in mijn leven, vind ik het prima.

Zet ook gewoon neer wat ik ergens van vind en hoe ik ergens over denk, vrijheid van meninguiting heet dat geloof ik. hihi.

weet dat er 1 vriendin is (ook zwanger) die weet wie ik ben, ik zei het ze zij dacht ik al. en dat is ook prima, is nu ook wel makkelijk te raden met mijn foto als avatar. haha.

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn halve familie zit op het forum, dus ik ben wel vrij anoniem :)

8. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik wou annoniem blijven totdat een vriendin van mij iets in een verhaal van mij herkende...tja weg anoniemiteit haha!

soms wel lastig want nu kan ik niet alles meer neer kladderen ;)

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik ben ook niet anoniem! :D

10. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Volgens mij ben ik hier aardig anoniem, maar je weet maar nooit natuurlijk of een bekende je hier herkent aan betpaalde details. Het maakt me ook niet heel veel uit, ik zet hier geen dingen neer die te persoonlijk zijn.

11. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik gebruik een andere naam,maar voor de rest heb ik niks te verbergen.

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben ook niet echt anoniem... ik heb niks te verbergen, het maakt me ook niet uit wie er meeleest... echt persoonlijke dingen zet ik toch niet zo snel op het web ;)

13. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik ben ook totaal niet anoniem maar aangezien ik in België woon en er niet zo héél veel Belgische lezers zijn, ben ik niet zo bang dat iemand me herkent. En ik zet hier ook geen dingen die niemand mag weten, wat m'n 'internetvrienden' mogen weten, mogen m'n 'gewone vrienden' zéker weten! ;)

14. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    ik ben ook niet anoniem, ik raad zelfs vriendinnen aan om hier eens te gaan kijken.

En wat betreft de foto´s daar maak ik ook geen probleem van, je zet tenslotte ook je foto´s op hyves en daar kunnen ze ook je foto´s afpakken en mee doen wat ze willen. Helaas gebeurd dat nog wel eens met foto´s van nagels die gemaakt zijn (ik ben nagelstyliste) en die worden dan ook doodleuk op een site geplakt van een onbekende styliste.

Dus anoniem, nee totaal niet :)

groetjes
    conny

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb niet erg vele ingevult, maar als mensen nu kijken herkennen ze me aan mn auto in mn avatar :)

16. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ben hier anoniem, al ben ik niet gesloten, een kennis van mij zit hier op, heeft niet doo r dat ik het ben, zit ok in dezelfde topics als haar mee te praten dusssss

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ach anoniem, anoniem - de septembermama's hebben elkaar ontmoet (dág anonimiteit, hahaha) en ik heb al es een PB gehad van iemand die ik vroeger heb gekend. Prima, we respecteren elkaars persoonlijke bijdragen aan het forum.
    Ben overigens niet geinteresseerd in het napluizen van berichten van bekenden, we zitten juist op dit gezellige en goede forum, omdat het zo 'schoon' en gezellig blijft en iedereen lekker mee kan schrijven en leven met elkaar :D

18. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik ben bewust anoniem hier,of er bekenden hier zitten weet ik niet,
    1 keer dacht iemand me te herkennen hier,maar daar heb ik me maar gelijk ff uit weten te l*llen :D
    Maar ik ben dus anoniem,omdat ik in het begin hier best veel over onze 'klusperiode' kwam meekleppen ;) (wat nu overigens even op een héél laag pitje staat)

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben niet erg anoniem geloof ik. Ben ook naar een meeting geweest met een paar dames hier. Als mensen me herkennen, lezen ze maar lekker mee, maar volgens mij komen hier geen bekenden. Ik ben normaal trouwens ook vrij open, praat ook makkelijk over alles. En op de babysite heb ik, vooral na de bevalling, ook heerlijk mijn hart gelucht. Mijn collega's lazen lekker mee ;), ik heb de link van de babysite op mijn Hyves staan, toen ik mijn werk belde, wisten ze allemaal allang dat ik bevallen was en hoe de bevalling was verlopen :oops:. Ach ja, kan er niet mee zitten, al was het toen wel even heel raar, ik stond er niet bij stil dat ze via mijn Hyves op de babysite zouden kunnen komen. Maar ze zaten een beetje te spitten omdat ze wilden weten hoe het ging ;).

Op een ander forum was ik trouwens echt niet anoniem. Kreeg opeens een mailtje van een nicht van me met wie ik al jaren geen contact had. Ze dacht me te hebben herkend en had dus alles gelezen van het stoppen met de pil, alle ziekenhuisonderzoeken en behandelingen en dat ik eindelijk zwanger was :D. Vond ik eigenlijk alleen maar leuk! En we zijn allemaal maar mensen toch en iedereen doet toch over het algemeen hetzelfde (en sommige helaas wat meer) om een kindje te krijgen ;).

Trouwens, als je Eva's naam en woonplaats invult bij Hyves, kom je ongetwijfeld bij haar Hyves terecht en zo ook makkelijk bij mijn Hyves. Maar dat vind ik eigenlijk ook vrij anoniem. Zo lang mijn adres en telefoonnummer maar niet op internet staan, vind ik het eigenlijk wel best.

20. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    hihihi ben absoluut niet anoniem...als je naar mijn babysite gaat weet je alles van ons ;)

Heb dan ook totaal geen geheimen...en alles wat ik hier neerzet weet de rest van mijn vriendenkring ook......

Deel Deze Pagina