Hoe anoniem ben jij op het forum?

Discussie in 'De lounge' gestart door Milla, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Klopt, heb ef de foto's op je Hyve zitten bewonderen :D (ja, sorry.. ik ben nieuwsgierig, hoor!)

Ik ben hier ook niet echt anoniem, een collega van mij zit hier ook en dat weten we van elkaar.
    Verder is Lia niet echt een heel veel voorkomende naam en ik vermoed dat er maar weinig Lia's zijn die twee zoons hebben die Yuri en Quinten heten. Ff googlen en je komt op onze weblog (waar overigens ook weinig schokkends op staat, hoor!)

Ik schrijf hier geen wereldschokkende dingen, dus het maakt me ook niet echt uit, dat ik herkenbaar ben.

2. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Met die geweldige banners van Eva ben je in ieder geval erg herkenbaar! Ik kijk in Roosendaal altijd even extra goed in kinderwagens om te kijken of Eva misschien erin ligt :) . Je hebt de foto's op haar site al even niet bijgewerkt... Die foto's doen het altijd erg goed als ik opgevrolijkt wil worden ;)

Die spaghetti-foto is echt werelds! Die ga ik proberen na te maken met Juul!

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ik ben hier in 2006 anoniem begonnen maar een zogenaamde 'vroegere' vriendin, heeft toendertijd de behoefte gevoeld om mij (op) te zoeken hier.
    Erg jammer natuurlijk.............. Ik schrijf hier ook niet al mijn ins en outs maar wel veel over onze route met ICSI.
    Als meerdere mensen inderdaad mee lezen en die behoefte voelen om dat op deze wijze te doen, ze doen maar.....
    (Ik heb wel een betere invulling van mijn vrije tijd) ;)

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Haha ik werk in Roosendaal dus als ik daar ben kijk ik ook wel effe. Maar ik vind Eva ook zo'n leuk babietje :D

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mrijn, je bent de zoveelste die opmerkt dat de babysite even niet is bijgewerkt :oops:. Ik krijg van alle kanten vragen erover (collega's van mij en van vriend vooral), moet er binnenkort even voor gaan zitten ;). Ik hoop dat ik vrijdag zin heb :).
    Wat leuk trouwens dat de foto's van Eva je opvrolijken! Ik word uiteraard ook heel vrolijk van Eva's foto's (en van Eva zelf), maar ik ben een beetje boel bevooroordeeld ;).
    Oh en die spaghettifoto.... die was net op tijd! Eva slurpte 'm zo naar binnen! :D

Valhalla, dat wist ik niet eens! Waar werk je dan? Ik ben eventueel te spotten in Roosendaal centum op dinsdag, donderdag, zaterdag en evt. een koopzondag :) :) :). Met een groene Quinny Speedi ;). Ik moet er zaterdag in ieder geval zijn, maar ik weet nog niet of ik alleen ga of dat ik Eva en vriend ook meeneem.

6. valhalla

Werk op de Borchwerf, bij een technische groothandel. Ga door de week wel eens eten bij Osaka of vrijdagavond naar de stad daar... Dus de kans elkaar tegen het lijf te lopen is vrij klein geloof ik ;)

Verder kom ik wel eens bij het Lekker Plekske en de Super :D

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Borchwerf heb ik ook wel gewerkt en heel misschien gaan we er met ons bedrijf naartoe. Ben nu wel erg benieuwd waar je werkt ;).

Osaka ben ik nog nooit geweest, vriend wel. Vrijdagavond kom ik nooit meer in de stad. Vriend hockeyt (dat schrijf je vast anders) dan en ik zit dan dus thuis. Lekker plekske kom ik alleen hier in 't Dijkcentrum en Super de Boer kom ik eigenlijk nooit. Dus nee, elkaar tegenkomen in Roosendaal gaat geloof ik niet lukken ;).

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Tja, echt anoniem ben je op zo'n forum niet, maakt ook niet zoveel uit voor mij, ik houd gewoon rekening met wat ik schrijf.

9. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Via Snoopy's hyve kwam ik trouwens ook bij de jouwe (of er moeten meer mensen met een dochter Lena in Terneuzen zijn)!

10. valhalla

Neuh, dat zal ik wel zijn :D

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Valhalla, begint het bedrijf waar je werkt met een S toevallig?

Ik ben ook helemaaaaaaal niet nieuwsgierig :).

12. valhalla

Haha om totale on-anonimiteit te verhinderen heb ik je maar ff een berichtje gestuurd ;)

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Fijn dat jullie zelf op het idee zijn gekomen elkaar een pb te sturen :-D

Ik ben semi-annoniem :-D
    Voor een "vreemde" ben ik annoniem maar een bekende haalt me er zo uit.
    Ik ben best open in mijn posts dus een bekende heeft zo door wie ik ben, vind ik niet erg.

Met sommige heb ik inmiddels wel prive contact, alleen maar leuk. Ik geef mijn gegevens dan ook wel, kan niks misgaan toch.

Het is ook raar als je aangeeft dat je dan een pb zou willen van een persoon die jou herkent...waarom? Als je niks te verbergen hebt..
    Dingen die niemand mogen weten moet je dus ook gewoon niet vertellen ;)

*scheelt ons veel opruimwerk als iemand er achter komt dat een bepaalde post niet zo slim was....;)*

14. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik ben ook niet echt anoniem hier, m'n zusje leest hier af en toe en een paar vriendinnen ook, maar ik heb er geen probleem mee dat ze hier lezen wat ik schrijf :) Er zijn nl ook niet zo heel veel Kirby's met een vlindertje die Assia heet en een dochtertje die Ana-Lucia heet.

15. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Toen ik zwanger was wist niemand wie ik was, kan je ook niet zien aan mijn naam. Maar toen mijn zoontje is geboren is dat veranderd. Jullie kunnen aan mijn onderschrift zien wat er is gebeurd. Ik kon er voor kiezen om hier niets over te vertellen op het forum maar ik vind het te belangrijk om stil te houden want deze nachtmerrie gun ik niemand! Jullie kunnen mijn verhaal lezen bij de vlindertjes en bij de echo's en onderzoeken, er staan ook een paar foto's van Nick in mijn album. Heb er dus bewust voor gekozen om dit met iedereen te delen, mocht een bekende dan dingen over mij kunnen lezen dan is dat niet anders. Weet nog niet wat ik doe als ik zwanger mag worden om dan tijdelijk een ander account aan te maken of niet maar dat zien we dan wel weer.

16. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ik herkende laatst een fotootje van een kindje hier in een avatar. die moeder is een oud buurmeisje/vriendin van een oude vriendin van mij. zie haar regelmatig lopen, weet haast wel zeker dat zij niets weet van mij.

maar ja ik ben ook anoniem denk ik

17. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik ben totaal niet anoniem, maakt me ook allemaal niet uit. zolang mensen er geen misbruik van maken vind ik het goed. ik heb geen geheimen.

18. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Geld voor mij ook. Ik zal geen namen van familie of vrienden noemen of hele persoonlijke geheimen van anderen gaan posten...
    maar als mensen mij kennen en op dit forum komen en aan mijn berichtjes kunnen zien dat ìk het ben... Dan is dat okay.

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmhh in het begin was ik hier redelijk anoniem , maar vrees dat dit nu niet meer het geval is ....vind het niet erg , wat ik niet kwijt wil zet ik hier niet neer

20. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik was heel anoniem,maar tegenwoordig weet ik het niet.

Deel Deze Pagina