mijn hyves is afgeschermd en met mijn naam weet je dan nog niet welke hyves van mij is. ik heb een aparte voornaam die maar weinig voorkomt, maar toch moet je mij echt kennen om mij te vinden. Voor mijn werk zou ik liever anoniemer willen zijn, maar de hits op google die wel met mij zelf te maken hebben, zouden mijn clienten nooit gaan kijken. Dus ik denk dat ik me niet te druk erover moet maken.
Redelijk. Je kan me vinden op facebook, hyves en wat within temptation gerelateerde dingen. En onze trouwsite + een column die ik schreef. Ben wel gestalked, heb toen al mijn nicknames veranderd naar Within of Within D.
Ik denk ( hoop ) dat ik wel anoniem ben hier voor mensen in mijn omgeving. In principe heb ik niets te verbergen en zet ik hier ook niets neer wat ik voor mezelf en mijn naasten wil houden maar het voelt toch fijner om niet bang te hoeven zijn dat iemand die je kent meeleest. ( als iemand me wel herkend, graag PB ) Zouden jullie trouwens wel graag willen weten wanneer je herkend bent?
Mij kan je nergens vinden op het web, ook niet met mijn echte naam. Ben erg gesteld op me privacy, ben ook supertrots dat ik geen Hyves, Twitter, of wat dan ook heb. Zelfs op me buikfotos draag ik expres kleding die ik bijna nooit buitenshuis draag. (HEEERLIJK!)
Ja, ik zou het wel willen weten wanneer ik ben herkend ja. Ik denk dat ik niet te vinden ben. Heb mezelf laatst van allerlei sites verwijderd. Heb nu alleen nog een Hyvesprofiel maar ook die vanavond nog heel sober ingericht, geen foto's behalve profielfoto en verder geen informatie ofzo. (m'n vrienden zijn ook mensen die ik in het echt ken en spreek, alle andere verwijder ik altijd) Ik kreeg het opeens te pakken een paar weken geleden, wil niet meer gevonden kunnen worden Heb nog wel een nickname, redelijk uniek dus daar heb ik ook een rondje Google op gedaan, heb alleen nog een Youtube kanaal met wat filmpjes maar niks waar ik zelf op sta. Is overigens niet de nick waarmee ik hier geregistreerd sta, vandaar dus ook dat ik het graag wil weten als iemand me herkend
Ik zou wel willen weten als iemand mij herkent, dan kan ik toch opletten metw at ik schrijf. Ik heb alleen een hyves, die staat op onzichtbaar maar schijnbaar ben ik wel te vinden.
je kan mij heel makkelijk terug vinden op verschillende sites..vind ik ook niet erg. alleen de fotos die ik van mij, mn kind en vriend erop heb staan die zijn alleen zichtbaar voor vrienden en familie.
Ik heb hier 4 mensen herkend, en heb het niet gezegd. Maar dat is meer omdat ik niet wil dat zij mij herkennen Omdat niemand weet dat wij hiermee bezig zijn. Zou het zelf trouwens wel willen weten als iemand mij herkend (misschien toch die 4 dan maar eens pben )
ben wel benieuwd of dat er hier mensen zijn die mij herkennen. er zijn vast wel mensen hier die ik ken maar waarvan ik niet weet dat ze ook zp-en.
Ik heb een unieke meisjesnaam en als ik daar op google vindt je maar 7 mensen in heel Nederland met die achternaam including moi. Vandaar dat ik mijn hyves, facebook e.d. heb afgeschermd en hier ook een anonieme naam heb. Veel meiden weten hier overigens wel mijn echte naam, maar schrijf het nooit @ forum... Alleen via de PB.
Ik ben helaas google-baar. Ik heb een eigen bedrijf=eigen site waar mijn naam opstaat. Daarnaast heb ik bij verschillende bedrijven gewerkt die mijn naam op hun website hebben vermeld. ( waar ik nu nogsteeds op sta blijkbaar) wel heb ik hyves geblokt. Facebook is vindbaar maar verder niet spannend en mijn linkedin is ook vindbaar... Ik heb er geen problemen mee, ben ook eerder gestalkt maar nu kunnen ze mijn huis toch niet vinden ( woon in een mega groot app complex)
Ik ben echt totaal niet anoniem, maar maakt me ook niet uit eigenlijk Ik zet nooit (maar dan ook echt nooit) iets op internet wat ik niet ook in het normale leven zou zeggen. Mijn adres etc is lastiger, maar waarschijnlijk niet onvindbaar (nog nooit geprobeerd )
Volgens mij ben ik redelijk anoniem, ik weet het niet zeker Mijn Hyves heb ik verwijderd, omdat de foto's van mijn kinderen alsnog gejat waren ondanks alleen vrienden het konden zien. Klacht ingediend bij Hyves dat iemand mijn foto's gejat heeft, en IK moest bewijzen dat het mijn kinderen waren anders deden ze niks, toen maar met hele Hyves gestopt. Hier op zp ken ik ook niemand, maar schrijf ook niet echt veel hier.
Volgens mij ben ik vrij anoniem.... Mijn achternaam komt niet/nauwelijks voor en mijn voornaam komt vrij vaak voor, maar als je deze googelt zie je alleen schoolbank....Quiliana is my middle name Hyves, facebook en LinkedIn heb ik allemaal niet.... Ik ken hier op zp ook geen bekenden....
Ik heb net even op wieowie gekeken, en daar vind je schoolbank en facebook, maarja daar doe ik eigenlijk niks mee dus er valt ook niks boeiends te vinden. Hyves heb ik ook, maar is dus niet te zien op wieowie, die is helemaal afgeschermd voor vreemden. Maar ook daar staat weinig spannende info op. Op google komt er alleen een stamboom tevoorschijn dus dan kan je lezen uit wie mijn familie bestaat. Tja ik zet verder geen dingen op internet waarvan ik niet wil dat iedereen het weet.
Ik ben niet anoniem hoor! Heb gewoon ook foto's op mijn profiel staan! Mijn hyves is alleen wel afgeschermd, voor alleen vrienden.