Hoe anoniem ben jij ?

Discussie in 'De lounge' gestart door WenT, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik ben redelijk anoniem. Als ik google op mijn naam komt er wel hier en daar een berichtje naar boven uit een gastenboek etc. Maar verder niks geks. Hier plaats ik geen tot weinig foto's en mijn hyves is afgeschermd. Maar ik ben van mening, als ze willen weten wie je bent, komen ze er toch wel achter. Ik heb ook geen geheimen, alleen bepaalde dingen wil ik graag niet met de hele wereld delen.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zp niet anoniem. Ik vertel hier niks wat ik te verbergen heb (heb zowieso volgens mij niks te verbergen).
    Mijn hyves is wel afgeschermd maar een hele berg meiden van hier heeft mij ook op hyves.

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    ik ben heel anoniem. Ik ben nergens terug te vinden...
    Ook niet als je mijn volledige naam woonplaats en zo intypt.

Zelfs mijn hyves pagina is niet te vinden. Mijn hyves is trouwens niet afgeschermd. Maar goed daar staat ook niks heel geks op.
    Net nog ff gecheckt..

4. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Ik ben heeeel anoniem haha! Femme is niet mijn echte naam.. maar zoals velen hier, een "nickname"! Verder ben ik onder mijn eigen naam wel op het i-net te vinden, maar ik dnek dat iedereen dat wel is, aangezien alles tegenwoordig online staat. Mijn hyves kunnen alleen mensen vinden die mij echt kennen, want dat is alleen mijn voornaam en de naam van mijn vriend :)

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik ben ook best anoniem, teminste geen hyves en daar vind ik altijd wel het één en ander als ik wat zoek :)

6. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Als ik mezelf google, kom ik een meisje van een jaar of 12 tegen die aan een tekenwedstrijd mee heeft gedaan. Ook staat ze op haar basisschoolsite en op de site van een sportvereniging.
    Er is dus nog een meisje die dezelfde voor- en achternaam heeft als ik! Ik heb gelukkig nog een zeldzame 2e naam, maar die gebruik ik eigenlijk nooit.

Ikzelf ben redelijk anoniem, alleen mijn facebookaccount is via Google te vinden, maar die is wel afgeschermd. Ik heb wel hyves, maar die is ook afgeschermd en zelfs niet via Google te vinden. Op dit forum gebruik ik niet mijn eigen naam, maar een naam die dichtbij me staat. Mensen die me goed kennen zouden zo kunnen weten dat ik het ben, maar heb geen geheimen en anders zou ik die sowieso niet hier neerzetten hihi! ;)

Deel Deze Pagina