Deel je AirFryer recepten

Discussion in 'De lounge' started by aYh4L8, Dec 28, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

heb net een airfryer gekocht en vroeg me af wat voor lekkere recepten jullie erin maken?!

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Ik ben heel benieuwd! wij hebben ook net een airfryer gekocht.

3. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Niemand een lekker receptje;):p

4. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    We hebben er 1 sinds kerst en TNT eigenlijk alleen maar frites en snacks gemaakt.
    Qua tijd valt het me mee hoe lang het duurt, had langer verwacht.

Maar goed, hier dus ook wel benieuwd. Komende dagen internet maar eens afstruinen

5. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,269
    25,739
    113
    Ik maak van alles erin, maar zijn niet echt recepten. Meestal google ik even voor de juiste baktijden als ik het niet meer weet, of ik probeer gewoon en kijk tussendoor even:
    Gehaktballetjes
    Beenhammetje
    Tosti
    Drumsticks
    Gegrilde groenten (bv. paprika, zoete aardappel, courgette, aubergine, ui)
    Mini gehaktballetjes als snack (heel simpel gewoon soepballetjes gebruiken)

6. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

Jul 5, 2016
    4,696
    4,304
    113
    noord holland
    Ik maak er ook niet echt gerechten in maar gebruik hem wel regelmatig. Sowieso friet en snacks (en dan de gewone varianten, niet de oven-varianten). En ook beenhammetjes, kipvleugeltjes/pootjes, worstenbroodjes zijn er ook zo in opgewarmd, etc.

7. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik haal heel wat recepten van https://www.essiehealthylife.nl/ - niet per defnitie allemaal voor in de airfryer - maar best wel wat. De ontbijt pizza is mijn favoriet. Zeker omdat ik ook echt op mijn eten aan het letten ben.
    Verder vinden de kinderen simpelweg kippendij filet ontzettend lekker uit de airfryer. En ook de kippenpootjes van de lidl uit de vriezer.

deze site zit ook onder mijn sneltoets ;) http://airfryer.bakavonturen.club/baklijst/ - gewoon voor de tijden... kloppen erg goed over het algemeen.
    Momenteel zit ik te wachten op de aardappeltjes en een klein beenhammetje wat in de AF zit..

owly likes this.
  8. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,491
    13,945
    113
    Female
    Ik maak er echt van alles in wat normaal in de oven of frituurpan zou gaan, behalve pizza's en taarten dat past niet. Dus alles van hierboven maar bijvoorbeeld ook:
    Loempia's
    Patatas bravas
    Zweedse balletjes (sowieso heel veel vlees)
    Bruschetta's
    Afbakbroodjes
    Appelflappen

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Tip voor deze tijd van het jaar: opwarmen van overgebleven oliebollen gaat makkelijk en snel!

10. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Op fb zitten groepen voor mensen met eenairfryer. Hier staan veel recepten, tips en baklijsten. Ik. Heb er veel van geleerd

11. olleke

olleke Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    4,845
    4,103
    113
    Hoe lang doe je ze dan op hoeveel graden?

12. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,637
    5,664
    113
    Wat ik heerlijk vind is zelfgemarineerde kippenpoten. Ze worden zo mals er in en je hebt er geen omkijken naar. Recept is na smaak.

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Ik zet hem op 150 dan. Hoe lang weet ik niet precies. Gewoon in de gaten houden dat ze niet te snel donker kleuren. Gaat namelijk altijd weer sneller dan ik denk

olleke likes this.

Share This Page