Peuterspeelzaal niet gemachtigd maar word straks wel gefactureerd??

Discussie in 'De lounge' gestart door Lutchiana, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutchiana

Lutchiana Niet meer actief

Hai meiden,

Mijn zoontje van nu ruim 2 en n half eind 2013 opgegeven voor de peuterspeelzaal. Hier van de papieren toendertijd ontvangen, telefonisch was al het een en ander doorgegeven. Uiteindelijk zagen we dr toch vanaf. Hier netjes over gebeld, was geen probleem, de papieren niet invullen ( dus geen handtekeningen ) en niet opsturen. Nou fijn eind goed al goed, zul je denken..

Nu krijg ik vanochtend een telefoontje van de leidster van de peuterspeelzaal waar mijn zoontje is? Ik zeg nou vreemd, want heb er nooit voor getekend. Nou zegt ze, hier staat alles in het systeem. Nou gesprek netjes beeïndigd en meteen met Mikz gaan bellen.

Mijn zoontje stond er inderdaad in met de machtigingsgegevens van mijn dochtertje toendertijd nog?? de 15e word er al gefactureerd! Ik zeg nou dit is echt te bizar, want heb wel gebeld maar nooit uiteindelijk gemachtigd voor mijn zoontje! Ja zegt ze dan moet je eventjes de planning mailen.. dus net een mailtje verstuurd naar de planning! Dit is toch te bizar voor woorden!! Maar goed, ik ga dus niet betalen voor iets wat ik niet afneem!:x

Dit kan toch niet zomaar?

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Nee hoor. Komt wel goed. Alleen wel vervelend dat je het zelf recht moet zetten

3. Cabb

Cabb Niet meer actief

Deel Deze Pagina