Hello ladies, Volgende week vliegen, en ik had besloten om het autostoeltje mee te nemen (groep 1/2 van Nania) in de ruimbagage... Maar hoe verpak je zo'n ding? Ik heb hem in de auto naar het vliegveld nog nodig... In een koffer past het niet, in een verhuisdoos past het niet (45*45*60 ofzo). Gewoon los inleveren dat lijkt me ook niet bevorderlijk voor het stoeltje? Iemand ideeën?
Wij hebben hem hierin vervoerd: https://www.reiswieg.nl/bestellen/kopen/autostoeltje_beschermhoes_transporttas Ideaal. Goed beschermd en je kan hem ook nog helemaal opvullen.
Ja ik had ze gezien maar ik vond dat een beetje overkill voor een stoeltje van 40,- Ik neem het stoeltje mee omdat het goedkoper is dan huren
Je kunt op het vliegveld lokaal gewoon een dealtje maken. Je kunt het stoeltje gewoon bij een andere verhuurder huren. Zelk kijk ik altijd waar de beste stoeltjes zijn, dan maken we een deal voor een paar tientjes voor een 2 weken .
autostoel hoef je niet in te pakken hoor. Gewoon inchecken en afgeven bij odd sizes. Wij hebben dit voeige week naar amerika gedaan. Toevallig hebben wij in Amerika een nieuwe gekocht en deze op dezelfde manier mee terug genomen. Staat ook los van je andere bagage en telt niet mee in gewicht.
Wij hebben overigens de rolstoel van onze dochter ook meegenomen zonder extra verpakking. Ze gaven aan dat er bij odd sizes wat voorzichtiger wordt omgegaan met je spullen dan wanneer het tussen de koffers mee gaat.