Ik twijfelde of ik hem in luier in zomerslaapzakje zou doen of alleen in romper korte mouw weg zou leggen. Hier sinds hij in de slaapzak gaat geen dekens of lakentjes meer ivm 180graden draaien meeerdere malen per nacht. Hier is het warm, vanaf een uur of 1 tot nu staat de zon er op te schijnen en wij hebben geen rolluiken alleen luxaflex voor het raam
Lastig idd. We zijn al 2 uur bezig om mijn dochter in slaap te krijgen, ik denk dat het door de warmte komt. Ze is er ondertussen wel al een halfuurtje uitgeweest. Ze heeft een romper lange mouwen aan en een zomerslaapzak aan. Ik heb haar nog wel onder een lakentje gelegd omdat ik soms het idee heb dat ze fijner ligt als ze ingestopt is, maar ja net stond ze alweer in bed dus dan heeft dat ook geen invloed meer!
Dunne romper met lange mouwen! Ik rol ze op als ze naar bed gaat. Als wij naar bed gaan rol ik ze naar beneden en doe ik dr stokjes aan, verder niets.
Hier een pyjamashirtje korte mouw aan en een zomerslaapzak. Stop hem wel nog in onder een lakentje, maar meestal ligt hij binnen 10 min al erboven. Vind het zelf ook erg lastig hoor, het is nu 25 graden in zijn kamertje, maar vermoed dat t echt nog wel warmer gaat worden en zeker ook als we naar Italie gaan. Denk dat ik hem dan alleen in zn luier zou laten slapen...
Hier alleen een romper korte mouw, zomerslaapzak, en een katoenen dekentje (overtrek zonder iets erin). Laken stopt ze in haar mond.
Hier slaapt dochter hetzelfde als kwebbel nu. Denk net stop haar even toe maar m'n meisje wordt van alles wakker... Dus nu klaarwakker in bed... Verdorie nog aan toe! Maar goed? Hopelijk vat ze de slaap weer...
Hier een dunne romper met lange mouw en een zomerslaapzak. Ik heb niet het idee dat ze enorm veel last heeft van de warmte. Ze ligt lekker te slapen dus ik neem aan dat het wel goed zit.
Hij begon in z'n ondergoed en slaapzak maar dat ging 'm niet worden, ligt nu alleen in een rompertje korte mouw en raam op de kleinste opening...oud huis en kamertje heeft de middag- en avondzon dus bloedheet, komt ook airco.
romper met korte mouw en een dunne slaapzak. Als hij het te koud zou hebben zou hij wel wakker worden. laken of deken heeft hij niet.
Hier slaapt ze met een mouwloze romper en een zomerslaapzak, ook zonder mouwen. Het is ong. even warm als bij jou. Mijn dochter heeft het ook eerder te warm dan te koud dus ik zou zeker geen dekens of lakens in bed doen en haar gewoon in een rompertje in een slaapzak doen.
vanwaar bij sommige keus voor een rompertje met lange mouwen? ik zag dat deze reacties gegeven werden door moeders van al wat oudere kindjes... ik ga er voor onze dochter ervan uit dat wanneer wij het warm hebben zij dat ook heeft, ik lig ook het liefste zonder iets in bed....zij ligt dan weliswaar in een slaapzakje maar met alleen een rompertje met spaghettibandjes...en een ventilator aan... als ze het echt koud heeft dan zal ze het laten horen, maar goed, het is nu ook 25 graden bij haar op de kamer...
Hij slaap met deze temperaturen in een romper en dunne zomerslaapzak. Er ligt een lakentje in bed, dus al hij het koud krijgt dan kan hij die pakken.