Hoelang een hemeltje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben roos der kamer aan het uitmesten en nu gaat ze soms de kwastjes van haar hemeltje naar izh toe trekken is natuurlijk wel erg leuk om te spelen.
    Verder trekt ze hem nog niet naar zich toe.
    Maar nu vroeg ik me af hoelang jullie hem hadden hangen. bij daan moest hij met 3 maanden als weg ivm huistof allergie

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fae lag in een wiegje en met 5,5 maand hebben we haar overgedaan naar een gewoon bed, waarmee automatisch het hemeltje verdween.

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    wij hebben de hemel erafgehaald toen hij ermee begon te spelen. hij begon hem door de spijlen heen te trekken en dan is het niet veilig meer.

groetjes, Miranda

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Wij hebben hem bij Luca weggehaald toen hij er aan kon.
    Hij had opeens toen ik zijn kamer binnen kwam het halve hemeltje in bed getrokken :confused: daarvoor het hele ding nog nooit bekeken. :rolleyes:
    Ik weet niet meer hoe oud hij toen was.

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb het weg gehaald toen ze wat beter werd in dingen vast grijpen want toen begon ze ook nogal door dr boks rondjes te draaien op dr rug, zodat er geen ongelukken konden gebeuren met het trekken aan de hemel.

6. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Hier hangt hij nog steeds, heb de uiteinden onder de pootjes van het bed gestopt zodat hij ze niet (meer) in het bedje kan trekken.. Vind het gewoon zo lief staan!

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier hangt het hemeltje ook nog steeds, Louise geeft er totaal geen aandacht aan en het staat inderdaad echt leuk vind ik.

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Met 6 maanden is het mannetje van de wieg naar een ledikant gegaan. Geen hemeltje.. Hij trekt aan alles dus dat is niet veilig.

Deel Deze Pagina