blugh ff gal spuwen. Ik heb vorige zwangerschap diabetes gehad en me suiker is weer te hoog deze zwangerschap. Wat een rot iets is dat toch want voel er verder niets van. Nu moet ik dus naar de gynaecoloog en had het juist zo naar me zin in deze praktijk. Gelukkig weet ik wat er me te wachten staat maar leuk is anders. Nog maar 22 weken volhouden........
Hier maandag suiker test gehad En dinsdag gelijk door verloskundige gebeld dat me suiker te hoog was Ook ik moet nu naar de gyn Vind het ergens wel jammer want ook ik vind de praktijk wel erg leuk Nu afwachten of me suiker goed blijft met een dieet Moet morgen naar de gyn Wel zij de ze van de verloskundige dat als de gyn het goed vind en me suiker goed blijft ik weer gewoon terug mag Wel jammer dat jij het al zo vroeg heb Wat heb je de eerste x moeten doen Ook dieet of heb je ook moeten spuiten Suc6 deze zwangerschap
@ Riantje: Ik heb het de vorige keer met een dieet kunnen behouden. Maar het is nu al hoger dan de vorige keer. Dus ik denk dat ik ook zal moeten gaan spuiten. @lilly: Succes vandaag meis. Het valt mee alleen dat drankje is gruwelijk vies.
Oke dat word dus spannend Ben best wel benieuwd wat me te wachten staat Vanmidag naar de gyn dus we gaan is zien Hoe hoog was je suiker 2 uur na het suikerdrankje ? Lilly suc6 drankje is idd vies 2 uur stil zitten viel mij ook niet mee Ik werd aleen niet goed van het drankje licht in me hoofd en zo
Deze keer nog geen gtt gehad die krijg je met 25 weken nu was het gewoon prikken en nuchterprikken. Bij Lisa was hij toen 10.1 geloof ik.
Oke van mij was die nuchter goed 4.8 Maar 2 uur na de suikerdrank 9.6 Ben jij daarna weer terug gegaan naar de vk of moest je bij de gyn onder behandeling blijven
Ik liep mijn zwangerschapscontrole bij de huisarts hier in het dorp, ik werd pas op suiker getest toen ik al 31 weken was, 2 uur na dat vieze drankje was mijn suiker ook veel te hoog. Het is dat ik eerder op controle kwam bij die huisarts want anders wist ik nog van niets. Ik moest naar een gynaecoloog en kreeg een dieet om het suiker " lager" te houden. Spuiten had eigenlijk weinig zin meer omdat ik al zo ver gevorderd ben in de zwangerschap, het dieet helpt wel maar ik vind het moeilijk hoor om vol te houden. Ik ben nog steeds erg boos op mijn huisarts, hij had me eerder moeten laten testen ( dit zei ook de gynaecoloog ) want ik heb nu dat dieet pas 6 weken. Ik heb nu al 3 x een groei echo gehad om te kijken of de baby niet te groot is. Ik heb ook die lunch test gehad en daarna was mijn suiker ook veel te hoog dit was twee weken geleden.
Pfff nou was me het dagje wel Echo gehad ze weegt nu ongeveer 965 gram Best veel vind ik zelf ook al zij de gyn dat het normaal was Moet dinsdag naar de dietist en donderdag naar de diabetes verpleegkundige Dus dan hoor ik meer
Meiden is dit een standaard test? Ik heb nooit hoeven testen bij mij zoon. Of als je ergens last van krijgt?
Nou heb mijn suikertest overleefd. Getver-de-getver!!! Nuchter was 5.4 na het drankje weet ik nog niet. Krijg maandag de uitslag. @paula, deze test is niet standaard. Wordt alleen gedaan bij vermoeden van zwangerschapsdiabetes of zoals in mijn geval.... Ik ben erfelijk belast, zowel vader als moeders kant.
Ik kreeg hem om beide redenen Ik ben ervelijk belast van zo wel vader als moeder En ik heb overgewicht 5.4 nuchter vind ik iets hoog ben benieuwd hoe die 2 uur na het drankje was Duim voor je dat het goed was