voedselallergie herkennen.

Discussie in 'Voeding' gestart door Dorianne, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    hoe herkende jullie een voedselallegie bij bijvoeding?

Mijn zoon huilt de afgelopen 4 dagen er veel en slaapt minder terwijl hij voorheen veeeeel meer sliep. Hij kreeg voorheen alleen fruit/groente om tijd te rekken tot de volgende fles en maar 1 a 2 lepeltjes. Sinds 4 dagen elke dag du ik dacht misschien aan een allergie.... Hij huilt en is dan 5 a 10 minuten ontroostbaar.
    Ik ben nog aan het uitzoeken maar dacht, laat ik alvast eens wat informatie inwinnen (zus heeft koemlkalergie)

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hier ontroostbaar huilen, hard buikje en anders poepen. Zeker met zus met KMA zou ik het goed in de gaten houden ( huidje ) Allergie is bij elk kindje anders natuurlijk

3. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wellicht kan je even stoppen met fruit/groente en dan kijken hoe het dan gaat? (of evt. maar 1 soort aanbieden en dan een soort waar de meeste kindjes niet allergisch voor zijn) Eigenlijk dus gewoon een soort van provoceren gaan doen. Alles elimineren en dan langzaam gaan toevoegen.

Hier kan zoon niet tegen champignons en dat uit zich er bij hem in dat hij 1 á 2 uur na de maaltijd aan het spugen gaat en net zo lang spuugt totdat echt álles uit zijn maagje is.
    Hoor ook wel eens mensen over rode uitslag rond de mond en inderdaad wat mamaenmini al aangeeft over hard buikje e.d.

Heel veel succes! Hopelijk kom je er snel achter wat er aan de hand is

Deel Deze Pagina