Mijn zoontje slaapt echt als ik hem de kans daarvoor geef gigantisch veel. Als we ergens naar toe gaan is hij wel wakker maar dit is een normale dag voor ons: Wakker 07:30 weer slapen 08:30 Wakker 11.30 Weer slapen 12:30 wakker 15:00 Weer slapen 16:00 wakker 19:00 weer slapen 20:00 Wakker (moet hem wakker maken) 22:00 Dan slaapt hij meestal van 22:30 tot en met 07:30. Je hoort mij echt niet klagen hoor maar ik vind het zoveel. Hij drinkt/plast en poept goed. Heeft hij gewoon veel behoefte aan slaap? Ik merk wel hoe meer hij overdag slaapt en dan vooral tussen 20:00 en 22:00 hoe vaker hij in de nacht wakker wordt en dan wilt hij niet eten maar alleen zijn speen.
Naar mijn weten id dit normaal hoor, mijn zoontje hield t ook niet langer vol dan 1 uur toen hij die leeftijd had. En dat is soms lastig omdat (ik althans) er rekening mee wilde houden als we ergens heen gingen. Dat moest dan echt in dat wakkere uurtje gepland worden. Mijn zoontje wordt ook jengelig als hij moe wordt. Nu is hij een half jaar en houdt ie het zo'n 2-2,5 uur vol.
Op die leeftijd is het vrij normaal vind ik. Onze dochter sliep toen ze zo oud was nog meer dan jou zoontje. En ieder kindje is anders, de een heeft veel slaap nodig en de ander weer minder. Je hoeft je geen zorgen te maken, geniet ervan zou ik zeggen.
Is heel normaal hoor,, Liam sliep nog meer dan jullie zoontje doet,, het schema van jullie is op dit moment haast Liam zijn schema ( alleen de fles van 22.00 uur niet meer ) Liefsz
Is idd normaal Mijn zoontje sliep in het begin ook echt mega veel gewoon. Hij was niet wakker te branden hahaha. Nu is hij heel erg veel wakker en slaapt alleen s nachts heel lang maar dat vind ik niet erg hoef ik tenminste niet om 07.00 uur mijn bedje uit...
Nou is heel normaal hoor. De wakkere tijd wordt vanzelf langer. Thijs is nu na zijn fles max 1,5 uur wakker!