Ja ik had hem.. Ik ben zo erg dat ik me niet kan beheersen en gewoon alles open maak gelijk hihi.. Had eerst 5 euro, daar nieuw lot op gehaald, toen gratis lot, toen weer 5, toen weer gratis lot, toen weer gratis lot Op de laatste had ik 50 euro Toen ben ik gestopt hihi
Lol. Nee wij houden het netjes tot nu toe. Gewoon iedere dag 1. ;b En hoe veel sterren hadden jullie?
Hier had mijn man er eentje gekregen voor Sinterklaas. Vooral door mij heeft hij hem gelijk opengekrast haha! Maar helaas niks gewonnen.
Ik krijg hem elk jaar van m'n ouders en heb 10 euro gewonnen. Heb stiekem in 1 dag alle vakjes opengekrast
Tot nu toe 2 sterren...6 bellen 2 kertmannen(bij 3 gratis lot) En heb soieso al 3 euro haha van zoon extra spel
Vorig jaar hadden wij er 2, 1 met een gratis lot en 1 met iets van 23 euro, weet het niet meer helemaal zeker. Op dat gratis lot hadden we toen 10 sterren en moesten nog 4 dagen, maar die laatste ster waar je dan toch stiekem op hoopt kwam natuurlijk niet ! Dit jaar heb ik er 1 en daarop heb ik al 1 euro, haha in het 5 december krasspel met twee gelijke bedragen. Ik heb nu 1 kerstman, 1 sneeuwpop, 2 slee, 1 kaars, 1 schaats, 4 want, 4 bel.
ik moet hier nog 3 bellen. Maar nog niets gewonnen. Kras elke dag 1 open. Wij hebben hem op 5 dec gekregen.
Ik heb hem eigenlijk nog niet gekocht, ga ik nog wel doen denk ik. Mijn beste vriendin had vorig jaar op de ene 20 euro en op de andere 100 euro. Dit jaar had ze er weer 2, op de ene 10 euro en op de andere weer 100 euro gewonnen.
Hier ook niets. Heb hem natuurlijk ook gelijk open gekrast. Je kan het toch maar beter gelijk weten of je een ton wint of niet
Ook gelijk opengekrast, had een gratis lot, vandaag ingewisseld en nu een tientje, dus morgen weer een lot halen haha
Ik geef elk jaar met sint die decemberkrasloten aan mijn familie. 4 stellen inclusief wijzelf. Ik heb ze gekocht bij de kruidvat...3 kerstmannen...nieuw lot dus! Dus ik gisteren naar de kruidvat om hem in te wisselen voor nieuw decemberlot...zegt die meid: die kun je hier niet inwisselen, dat mag je bij de plus doen...dus ik zeg: oh, maar heb hem hier gekocht. Ja, maar je kunt ze niet inwisselen hier...dus...nouja, ik moest toch naar naar de plus. Kom ik bij de plus, laat ik dat ding zien, zegt die vrouw: ja, wij nemen ze wel in, maar wij verkopen deze niet. Ik mag je geen geld geven, maar wel een ander kraslot...tja, maar die wil ik niet, ik wil deze. Ja, dan moet je bij de kruidvat zijn. Ja, maar daar was ik net, maar die nemen ze niet in, die verkopen ze alleen! Ja dat klopt... Dus ik zeg: dus als ik het goed begrijp verkoopt de kruidvat ze, maar nemen ze ze niet in en nemen jullie ze wel in, maar verkopen jullie ze niet??!! Tja, daar kwam het wel op neer! Nu dus nog de stad in om in te wisselen! Ppfff...die benzine die ik dan kwijt ben is dan al meer dan 5,-...Maar ben toch te nieuwsgierig, haha! Succes allemaal!