Hoe bakken jullie je biefstuk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lucia, 25 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Dit topic herinnert me eraan dat voordat ik weer wil gaan beginnen met de pogingen voor een brusje (nog wel wat jaartjes in de toekomst) eerst mezelf helemaal vol stop met biefstuk. Tsjonge wat heb ik dat gemist!

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou zeg, dat herinner ik me ook nog goed!
    Heb m'n moeder toen gevraag om een fles rosé en een pistoletje filet americain mee te nemen op kraambezoek, kreeg ik gelukkig ook.:D
    En een paar dagen later zat ik aan de biefstuk.:D
    (heb het een enkele keer doorbakken gehad tijdens de zwangerschap, maar dat vind ik gewoon niet te eten eigenlijk)

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Haha ik blijk onze biefstuk echt precies verkeerd te bakken :D

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Als hij smaakt is er toch niets mis mee, al bak je hem op de motorkap van je auto. :)

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja maar ik ben geen smaakwonder. Ik heb wel eens een hobby kok te eten gehad en die durf ik dus eigenlijk ook niets voor te schotelen... Hij heeft mijn biefstuk wel eens gehad en ik denk nu eigenlijk dat ie hem stiekem helemaal niet lekker vond ;) Maar te beleefd om wat te zeggen natuurlijk.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Als je de biefstuk helemaal door en door bakt, kan je die toch eten als je zwanger bent?

7. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ja hoor, maar dat vind ik laaaaaang niet zo lekker. Dus ik eet het dan eigenlijk ook niet omdat ik het eeuwig zonde vind om een lekker stukje vlees te veranderen in een schoenzool (naar mijn mening dan).

8. puck24

puck24 Niet meer actief

ohhh ik ga watertanden. Ik hou van een heerlijk rood en mals biefstukje maar zal nog een maand of 5 moeten wachten....

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik ben eerst biefstuk gaan halen bij de slager :)

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik bak mijn biefstukje altijd lekker om en om medium

Deel Deze Pagina